اعتراض شدید بازاریان و اصناف گلستان

اصناف و بازاریان استان گلستان ضمن محکوم کردن اتفاقات روی داده در دانشگاه منابع طبیعی گرگان علیه مدافعان حریم اهل بیت(ع)، خواستار ورود قوه قضائیه و مسئولین امر در این راستا و اقامه دعوا علیه متخلفین در این موضوع هستند.

واکنش اصناف و بازاریان گلستان به حواشی اخیر تریبون ازاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان

 به گزارش گلستان24 به نقل از کاسب امین؛ اصناف و بازاریان استان گلستان در پیامی ضمن محکوم کردن اتفاقات روی داده در دانشگاه منابع طبیعی گرگان علیه مدافعان حرم در باب کرسی های آزاد اندیشی، خواستار ورود قوه قضائیه و مسئولین امر در این راستا هستند.

واکنش اصناف و بازاریان گلستان

در این پیام آمده است:

مسئولین استانی و کشوری اعم از شخصیت های استانی در این راستا ورود کنند و اجازه ندهند تفکر پوچ و مخرب برخی از افراد و شخصیت ها در قالب کرسی های آزاد اندیشی در مکان هایی که درس ولایت مداری و شهادت بایستی در آن ترویج پیدا کند به ناحق علیه افرادی صحبت شود که به گفته مقام معظم رهبری، اگر همین مدافعان حرم نبودند اکنون داعش در همدان، کرمانشاه و سایر شهر های کشور بوده است و چه خون هایی در این راستا به ناحق ریخته نمی شد.

امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیای امروز مرهون جانفشانی عزیزانی است که با نام زیبای مدافعان حرم ، خارج از مرزهای ایران اسلامی به دفاع از ملت شریف ایران و اسلام عزیز برخواسته اند که متاسفانه باخبر شدیم اهانتی به ساحت مقدس این عزیزان صورت گرفته است و این خبر قلب بازاریان و اصناف استان گلستان را به درد آورده است.

همچنین در این پیام، ضمن محکوم نمودن سخنان سخیف و نسنجیده دانشجویان و اهانت به مقام شامخ شهدای مدافع حرم به آن شاهدان زنده اعلام می کنیم، ما هرچه داریم از خون شهدا داریم و هرگونه بی احترامی به آنان را برنمی تابیم.

سکوت شخصیت ها و مقامات سطح بالای استان گلستان که خود را خادم شهدا عنوان می کنند، آن هم در آستانه برگزاری اولین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان، قابل تامل است و این را باید تاکید کرد که سکوت در مقابل اهانت به مرجعیت و ولایت و شهدایی که زن و فرزند و جان شیرین خود را رها کرده و برای دفاع از ال الله می جنگند ، پذیرفتنی نیست.

لذا ما بازاریان و اصناف گلستان، بار دیگر، ضمن محکوم کردن این اهانت بزرگ، از ساحت مقدس خانواده شهدا عذرخواهی و از مسئولین به خصوص قوه قضائیه درخواست می نماییم تا با افراد متخاصم برخورد جدی کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار