استاندار گلستان گفت: معلم باید جاذبه رفتاری و علمی داشته باشد و مطالب مناسب را با نوع تدریس و ارائه جاذبه‌دار ارائه کند.

واکنش استاندار گلستان به تنبیه بدنی دانش آموز کلاله‌ای/ معلم باید جاذبه رفتاری داشته باشد

 به گزارش گلستان24 در خصوص تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاله‌ای اظهار کرد: تنبیه اصالت ندارد و آنکه آن اقدام با چه انگیزه‌ای انجام شد و آیا با این شدت شکل گرفته یا خیر را قضاوت نمی‌کنم و مسئولان آموزش و پرورش پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: روح مسئله این است که ما باید سبک‌های جاذبه‌دار را وارد محیط‌های فرهنگی کنیم و سبک‌های قدیمی که بر اساس ترس و ترساندن وجود داشته باشد را نمی‌پسندم و سبک درستی نیست.

استاندار گلستان

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: معلم باید جاذبه رفتاری و علمی داشته باشد و مطالب مناسب را با نوع تدریس و ارائه جاذبه‌دار ارائه کند.

صادقلو اضافه کرد: معلمی یک هنرپیشگی است و برخورد معلم یک هنری است که با ظرافت بسیار مهمی همراه است و هر نوع رفتار معلم در نگاه و روح دانش‌آموز تاثیر می‌گذارد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: معلمی کار ساده‌ای نیست و همه معلمان باید متوجه این شرایط باشند و خودم هم در زمان معلمی این سوال را از خودم داشتم که آیا معلمی می‌تواند راه بهشت باشد یا خیر و به این نتیجه رسیدم که به شرط اجرای رفتارهای مناسب بهترین راه رسیدن به بهشت است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آخرین پیگیری‌های انجام شده در خصوص این پرونده و برخورد استانداری گلستان و دستگاه ذیربط تاکید کرد: پیگیری‌های لازم انجام شده و مدیرکل آموزش و پرورش هم در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار