فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر:

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری سارق به عنف(زورگیر) در آزادشهر خبرداد.

زورگیر تلگرامی در گلستان دستگیر شد

به گزارش گلستان24، محمد رضا اصلانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما از دستگیری سارق به عنف ( زورگیر) در آزادشهر خبرداد و در این باره گفت: این فرد به 4 فقره زورگیری با کمک دو تن دیگر از دوستانش اعتراف کرده است.

زورگیر تلگرامی در گلستان دستگیر شد

اصلانی در شرح ما وقع اظهار کرد: در طی مراجعه حضوری یکی از شهروندان درباره زورگیری از وی و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، زورگیری توسط  3 نفر انجام شده است و سارقان از طریق شبکه اجتماعی تلگرام و با هویت جعلی خانم اقدام به اغفال طعمه های خود می کردند.

فرمانده انتظامی آزادشهر ادامه داد: با بررسی موضوع توسط پلیس آگاهی و همکاری پلیس فتا در یک عملیات غافلگیرانه، یکی از سارقان در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی متهم به 4 فقره زورگیری با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

متهم که جوانی آزادشهری است، درباره شیوه بدام انداختن طعمه های خود گفت: در تلگرام با گذاشتن عکس خانمی جذاب در پروفایل، طعمه های خود را شناسایی می کردیم.

ما با دادن پیام های عاشقانه وی را جذب و با تماس های تلفنی و تقلید صدای خانم ها توسط یکی از همدستان از آنها درخواست ملاقات می کردیم.

طعمه ها را که برای ملاقات فیزیکی، با دوست جدید مجازی خود لحظه شماری می کردند، به مکانی خلوت فرا می خواندیم و  3 نفری به سر او ریخته و با اعمال زور، تمام وسایل و اموال او را سرقت می کردیم.

فرمانده انتظامی آزادشهر درباره دستگیری دو نفر دیگر اعلام کرد: تلاش ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

اصلانی در آخر به هموطنان عزیز اینگونه توصیه کرد: تبهکاران و مجرمان با هر ترفندی از جمله مخفی کردن هویت حقیقی خود در شبکه های مجازی و با اقدامات فریبکارانه، زمینه سوء استفاده از طعمه ها را فراهم می سازند و با تحریک عواطف و احساسات آنها، به طرق مختلف از آنها اخاذی می کنند.

زمینه این نوع کلاهبرداری ها، برای کسانی که فضای مجازی را برای دوستیابی و ازدواج قرار می دهند به اشکال مختلف وجود دارد.


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار