اعضای یک باند که پس از سرقت طلا فروشی مامور پلیس را در سرپل ذهاب به شهادت رسانده بودند در کمتر از 72 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

احمد محمدی،  مامور نیروی انتظامی در تعقیب سارقان مسلح طلا فروشی به شهادت رسید
به گزارش گلستان24، سردار منوچهر امان اللهی رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: به دنبال سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در شهرستان " سرپل ذهاب " و شهادت یکی از ماموران ناجا ، تیمی متشکل از پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و انتظامی شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 
  
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم ، تحقیقات محسوس و نامحسوس و نیز بررسی دوربین های محل حادثه، موفق به شناسایی موتورسیکلت سارقان شدند. 
  
سردار امان اللهی با اشاره به بررسی علمی و فنی آثار باقیمانده از جرم بر روی موتورسیکلت اظهار داشت: تیم عملیاتی در ادامه با پیگیری های موثر سربازان گمنام امام زمان (عج)، موفق به شناسایی دو تن از سارقان شدند. 
  
 وی تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفا سارقان که یکی از آنها زن بود، متهمان با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. 
  
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود سه کیلوگرم از طلاهای مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه از طلافروشی و به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی، اقرار کردند که سرقت را با همدستی فرد دیگری انجام داده اند. 
  
سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران با همکاری دستگاه های امنیتی، موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق و دستگیری وی در یکی از محلات شهرستان سرپل ذهاب شدند. 
  
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سارقان مسلح در مدت کمتر از 72 ساعت شناسایی و دستگیر شدند، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: پلیس با تمام توان و امکانات خود، با هرگونه بی نظمی و سلب آسایش شهروندان برخورد قانونی خواهد کرد و به مجرمان اجازه اخلال در نظم عمومی را نخواهد داد. 
 
به گفته وی،شهید "احمد محمدی" غروب روز پنجشنبه گذشته با مشاهده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سرپل ذهاب، برای نجات جان صاحب طلافروشی بدون داشتن هرگونه سلاحی وارد عمل شد اما متاسفانه حین درگیری، سارقان با شلیک چندین گلوله وی را به شهادت رساندند.  
 
منبع: میزان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار