جامعه ورزشکاران استان گلستان ضمن محکوم کردن هتاکی های صورت گرفته به ارزش های نظام در دانشگاه منابع طبیعی گرگان ، خواستار ورود مسئولین امر و برخورد با هتاکان متخلفین در این خصوص شده اند.

بیانیه بسیج ورزشکاران گلستان در واکنش به حرمت شکنی در تریبون آزاد دانشگاه گرگان

 به گزارش گلستان24، سازمان بسیج ورزشکاران استان گلستان در محکومیت هتاکی های انجام شده در تریبون آزاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

متاسفانه تریبون آزاد دانشجویی با موضوع "رشوه، پولشویی، اختلاس و حقوق های نجومی" از سوی انجمن اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان چند روز پیش در محوطه دانشکده پردیس گرگان برگزار شد، که در این مراسم به مقدسات و ارزش‌های انقلاب هتاکی کردند و این موضوع دل جامعه ورزشکار و بسیجی این استان را به درد آورد.

لذا از مسئولین استانی و ملی می خواهیم با توجه به اینکه در آستانه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان و روز 13 آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است قرار داریم با ورود مقتدرانه به این موضع و دادن پاسخ محکم به این هتاکی ها اجازه ندهند که برخی با سوء استفاده، تفکرمسموم خود را در قالب برنامه های دانشجویی در جامعه دانشجو و فرهیختگان دانشگاهی ترویج دهند .

دانشگاه باید مکانی برای دادن درس ایثار ، شهادت و ولایت مداری باشد نه اینکه تبدیل به تریبونی برای تخریب ارزش های نظام شود قطعا مسئولین دانشگاه باید دقت نظر بیشتری روی اجرای چنین برنامه هایی نمایند تا به ناحق به ساحت شهدای مدافع حرم که به گفته مقام معظم رهبری، اگر همین مدافعان حرم نبودند اکنون باید در داخل کشور با داعش می جنگیدیم ، هتاکی شود.

نباید فراموش کنیم امروز امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهموری اسلامی مرهون ایثارگری و خون شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدای والا مقام مدافع حرم است ، ضمن محکوم نمودن هتاکی های انجام شده به مقام شامخ شهدای مدافع حرم جامعه ورزش استان هرگونه بی احترامی به این عزیزان را برنمی تابد.

سازمان بسیج ورزشکاران استان گلستان

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار