شب گذشته صورت گرفت

شهرستان کردکوی شب گذشته شاهد وزش باد شدید توأم با بارش باران بود که کاهش دما و ناپایداری هوا همچنان در این شهرستان ادامه دارد.

وزش شدید باد توأم با بارش باران در کردکوی

وزش باد شدید توأم با بارش رگباری شب گذشته در شهرستان کردکوی آغاز شده طوری‎که برای مدت زمانی کوتاه، منجر به قطع برق شده بود.

 به گزارش گلستان24، در حال حاضر شدت وزش باد رو به کاهش است اما بارش باران همچنان در این شهرستان ادامه دارد.

بر اساس پیش‎بینی هواشناسی گلستان، شهرستان کردکوی امروز (13 آبان ماه ) نیز شاهد کاهش قابل ملاحظه دما و وزش نسبتاً باد شدید توأم با بارندگی متناوب خواهد بود.

به گزارش فارس، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان نیز با اشاره به اعلام هواشناسی گلستان از  کاهش دمای هوای استان بین 14 تا 16 درجه با نفوذ نخستین موج ناپایدار سرد به گلستان خبر داد و افزود: این شرایط جوی از اواخر امروز پنج‌شنبه به حالت عادی باز خواهد گشت.

گفتنی است شهرستان کردکوی دوازدهم و هفدهم شهریور ماه سال جاری شاهد بارش‎های گسترده و با حجم بالا توأم با سیل بوده طوری‎که متوسط بارندگی در روز 17 شهریور ماه تنها طی چند ساعت به 150 میلی‎متر رسیده بود.

قابل ذکر است هر دو سیلاب به ویژه سیل 17 شهریور ماه خسارت سنگینی را به بخش‎های مختلف خصوصاً بخش کشاورزی شهرستان کردکوی وارد کرده بود.

انتهای پیام

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار