رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان از فوت چوپان 32 ساله از اهالی روستای نارلی آجی سو شهرستان مراوه تپه درشرق استان گلستان بر اثر سقوط سنگ از بلندی و اصابت به سر وی خبر داد.

سقوط سنگ از بلندی، چوپان مراوه تپه ای را به کام مرگ کشید

به گزارش گلستان24، سرگرد جواد کارکن گفت: این فرد که به همراه سه نفر دیگر از دوستان خود در دره قره بولاق مراوه تپه مشغول چوپانی بودند، بر اثر بارش شدید باران و سقوط سنگ از بالای دره و اصابت به ناحیه سر، جان خود را از دست داد.

وی گفت: علاوه بر این جوان، یکی دیگر از دوستان او نیز بر اثر اصابت سنگ به ناحیه پا دچار مصدومیت شده است.

سرگرد کارکن اضافه کرد: این حادثه حدود ساعت سه بامداد روز گذشته رخ داد و این افراد که گله های خود را به دره قره بولاق برده بودند، بر اثر بارش شدید باران درمنطقه گیر می افتند.

وی تصریح کرد: این افراد برای مصون ماندن از باران در شیاری از دره سرپناه می گیرند که متاسفانه بر اثر سقوط سنگ از نواحی بالا دست دره و برخورد آن به ناحیه سر یکی از افراد ، وی در دم فوت می کند.

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک ادامه داد سایر دوستان این جوان بلافاصله با تلفن همراه به اهالی روستا اطلاع می دهند که متعاقب آن با اطلاع اورژانس و پاسگاه مرزی، دو تیم به محل اعزام می شوند.

کارکن گفت: به دلیل گل آلود بودن مسیر، امکان حضور خودروها درمحل حادثه میسر نمی شود و افراد پیاده به محل می روند اما فرد حادثه دیده جان خود را درلحظه وقوع حادثه از دست داده بود.

به گفته وی هم اکنون جسد فرد فوت شده به بیمارستان پیامبر اعظم گنبد منتقل شده است.

انتهای پیام / ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار