رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان خبر داد

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان از راه یافتن اثر یک دانش‎آموز فیلم‌ساز گلستانی به مرحله نهایی جشنواره بین‎المللی فیلم رشد خبر داد.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان خبر داد

به گزارش گلستان24، اثر یک دانش‎آموز فیلم‌ساز متوسطه دوم از شهرستان گنبد کاووس به مرحله نهایی جشنواره بین‎المللی فیلم رشد راه یافت.

وی تصریح کرد: از مجموع 80 فیلمی که به دبیرخانه مسابقات فرهنگی و هنری در تابستان 1395 در سراسر کشور ارسال شد تقریبا 40 فیلم در راستای داوری به دبیرخانه چهل و ششمین جشنواره بین‎المللی فیلم رشد راه پیدا کردند.

40 فیلم به دبیرخانه جشنواره بین‎المللی فیلم رشد راه پیدا کرد

ضیایی با بیان اینکه نمایندگانی از استان گلستان در این جشنواره حضور داشتند، ابراز کرد: یک دانش‎آموز متوسطه دوم از شهرستان گنبدکاووس به دلیل ارسال فیلم باکیفیت و همچنین انتخاب موضوع بسیار خوبی که داشت توانست به مرحله نهایی در بخش دانش‎آموزی راه پیدا کند.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه 40 فیلم به دبیرخانه جشنواره بین‎المللی فیلم رشد راه پیدا کرد، اذعان کرد: از 80 فیلمی که از سراسر کشور به دبیرخانه مسابقات فرهنگی و هنری ارسال شد 40 فیلم توانست برای داوری به این جشنواره راه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فیلم دانش‎آموز گلستانی جزو یکی از 40 فیلم‎هایی است که به مرحله نهایی راه یافته است، خاطرنشان کرد: راه‎یافتن اثر دانش‎آموز فیلم‌ساز گلستانی به مرحله نهایی جشنواره بین‎المللی فیلم رشد را به جامعه فرهنگی و هنری استان گلستان و همچنین مردم گلستانی تبریک می‎گویم.

ضیایی با اشاره به اینکه در آبان‎ماه جاری داوری نهایی به اتمام خواهد رسید، یادآور شد: این فیلم‎ها به نمایندگی از تمامی دانش‎آموزان در هر استان در آذرماه جاری پخش خواهد شد که فیلم دانش‎آموز گلستانی نیز در مجموعه این فیلم‎ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار