رئیس کمیته دانشجویی اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان:

رئیس کمیته دانشجویی اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در شهرستان گنبدکاووس گفت: به مناسبت اجلاسیه ۴ هزار شهید استان کلستان، نرم‌افزار شهدای دانشجوی استان گلستان توسط دانشگاه فرهنگیان گنبدکاوس طراحی و برنامه‌ریزی می‌شود.

نرم‌افزار شهدای دانشجوی استان گلستان در گنبدکاووس طراحی می‌شود

به گزارش گلستان24، محمدرضا جعفرزاده در جلسه ستاد اجرایی اجلاسیه 4هزار شهید استان و هفته بزرگداشت بسیج و کنگره رزمندگان  اسلام اظهار داشت: در این کمیته، 9 طرح به این کمیته ابلاغ شده که 6 طرح از این برنامه‌ها به صورت 100 درصد انجام شده و 3 برنامه باقی مانده  که 2 برنامه آن برگزاری کرسی آزاداندیشی است که در روزهای آینده اجرا می‌شود.

وی افزود: از 13یادواره شهدای مصوب شده در این شهرستان، 9 یادواره تاکنون برگزار شده است.

رئیس کمیته دانشجویی اجلاسیه 4هزار شهید گلستان در شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: همزمان با اختتامیه اجلاسیه 4 هزار شهید شهرستان، نمایشگاه "شهادت، بصیرت و ولایت" از سوی این کمیته دایر می‌شود و برنامه‌های جانبی از سوی دانشگاه‌ها در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: از هر دانشگاه یک شهید شاخص انتخاب شده که با توجه به 9 واحد دانشگاهی شهرستان، 9 برنامه مستندسازی شهدای شاخص دانشگاه‌ها در حال ساخت است که در اختتامیه اجلاسیه شهرستان رونمایی می‌شود.

جعفرزاده تصریح کرد: برای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان از سوی دانشگاه کوثر گنبدکاووس، یک قطعه فرش تمام ابریشم، با طراحی همکاران این آموزشگاه و بافت دانشجویان در حال انجام است.

رئیس کمیته دانشجویی اجلاسیه 4هزار شهید گلستان در شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: نرم‌افزار شهدای دانشجوی استان گلستان توسط دانشگاه فرهنگیان گنبدکاوس طراحی و برنامه‌ریزی شده که تاکنون 95 درصد آماده‌سازی شده که امیدواریم در هفته بسیج رونمایی شود.

وی درباره یادمان شهدای گمنام دانشگاه گنبدکاوس اظهار کرد:70 درصد کار انجام شده و امیدواریم قبل از مهلت مقرر آماده شود و در اختتامیه کمیته دانشجویی رونمایی می‌شود.

جعفرزاده اظهار داشت: دانشجویان شهرستان گنبدکاووس در المپیاد ورزشی شهرستان خوب درخشیدند و اکنون در المپیاد استانی در حال مسابقه هستند که امیدواریم بتوانند مقام‌های خوبی کسب کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار