حجت الاسلام ابوترابی فرد در یادواره شهدای روستای کارکنده :

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه داعش فرزند ناخلف استکبار است، گفت: جمهوری اسلامی ایران، قدرت سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و سرویس‌های جاسوسی غرب را در منطقه مهار کرده است.

 قدرت‌های سیاسی وابسته به آمریکا در کنار داعش قرار گرفته‌اند

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در یادواره شهدای روستای کارکنده اظهار داشت: اجتماعاتی می‌توانند به جایگاه و درجات بالا برسند که در قالب امت باشند و جامعه اسلامی باید از نظر فکری، اعتقادی و ایمان در یک افق عالی قرار گیرد  که به همان میزان هم وحدت ایجاد می‌شود.

وی افزود:  جامعه اسلامی در سایه ایمان به وحدت و انسجام می‌رسد و از جامعه اسلامی انتظار می‌رود به باورهای مستحکم اعتقادی آراسته باشد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری و زعامت نقش مهمی در وحدت جامعه دارد، اظهار داشت : یک امت در سایه رهبری مقتدر و صالح به وحدت می‌رسد و هر جامعه‌ای که رهبر صالح برگزید و پیوند استوار بین رهبری و  جامعه برقرار شد آن جامعه منسجم و مصداق امت واحده است.

وی اظهار کرد: تحمل مصائب جنگ و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و ایستادگی ملت ایران در مقابل تهدید و صف آرایی‌های اردوگاه غرب، به علت آن است که این جامعه مبدل به یک امت ثابت قدم با هدایت رهبری صالح شده است.

عضو شورای حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، موضوع مقاومت جمهوری اسلامی را از مسائل اصلی مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  دانست و تصریح کرد:  این مهم نمایان‌گر آن است که همه قدرت‌های استکباری با داشتن ابزارهای قدرت مانند شورای امنیت، در برابر وحدت جوشیده از پیوند امت و امام و  رهبری صالح شکست خورده‌اند.

ابوترابی فرد گفت: قدرت‌های سیاسی وابسته به آمریکا امروز در کنار داعش قرار گرفته‌اند و شعار ائتلاف برای مبارزه با داعش تنها برای پنهان کاری جنایات و دشمنی آنها با محور مقاومت است و داعش فرزند ناخلف استکبار است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، قدرت سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و سرویس‌های جاسوسی غرب را در منطقه مهار کرده است، افزود : جمهوری اسلامی ایران توانسته است عراق، سوریه و یمن را از حلقوم آمریکا بیرون بکشد که این امر ثمره مقاومت و پیوند امام و امت است و  تا زمانی که امت اسلامی استوار باشد امنیت هم برقرار است.

ابوترابی فرد اظهار داشت: مقاومت اسلامی لبنان جوشیده از مقاومت اسلامی ایران است و مقاومت اسلامی عراق هم جلوه‌ای از مقاومت مردم ایران در برابر استکبار است و اگر الگوپذیری کشورهای مسلمان از مقاومت مردم ایران صورت نمی‌گرفت چه بسا اکنون عراق سنگر مقاومت در برابر استکبار نبود و پایگاه استکبار بود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار