سرپرست شورای هماهنگی گلستان:

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان ، به لجن پراکنی برخی نخبه نماها در دانشگاه ، قاطعانه پاسخ می دهند.

دانشجویان در 13 آبان به لجن پراکنی دانشجونماها پاسخ قاطعانه می دهند / بدون اینکه بفهمند به شهدای مدافع حرم می تازند

به گزارش گلستان24 به نقل از گلستان ما نجیب الله تاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه امروز بر همگان آشکار است علل اصلی پیروزی ، استمرار و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی با جلوداری و هدایت روحانیت معزز و نیز جانفشانی و ایثارگری شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز است که ثمرات و برکات آن همواره برای انقلاب اسلامی ایران جاری است.

نجیب الله تاری

وی ادامه داد: اینکه در یک فضای آموزشی ، عده ای قلیل از دانشجویان ، سخیفانه چنگ به صورت این ارزشهای متعالی می اندازند و در تریبون آزاد ، آنگونه نابخردانه سخن می گویند و جالبتر اینکه ادعا می کنند در ایران ، آزادی نیست ، بی آنکه از مفاهیم اصیل و نظام مند و عقلایی « واژه آزادی » چیزی بدانند .

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان استان گلستان درادامه گفت: به شهدای مدافع حرم می تازند ، بدون اینکه بفهمند این شهدای مدافع حرم ، مدت ها برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در صف انتظار بوده اند ، آزادانه و مجاهدانه به ندای ظلم ستیزی امام حسین (علیه السلام) لبیک گفتند و به دفاع از امت اسلامی برخاستند .

وی تصریح کرد: شرم داشته باشید از چهره ماهِ نوزاد تازه متولد شده ای که پس از شهادت پدرش بدنیا آمد ، آن وقت دانشجویی با ژست نخبه نمایی ، در آستانه فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و شیطانی آمریکا ، در یک نظامی که مبتنی بر دموکراسی دینی است ، از خطوط قرمز آن خارج شده و در یک وضعیت هرج و مرج طلبانه این اراجیف را طرح موضوع می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سخنان بیهوده در راهپیمایی سراسری و استکبار ستیز یوم الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبارجهانی) از سوی خودِ دانشجویان مؤمن ، انقلابی و همیشه حاضر در صحنه های دفاع از کیان انقلاب اسلامی ، بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار