سازمان بسیج اساتید دانشگاه­های استان گلستان در خصوص محکومیت هتاکی­های اخیر اکبر اعلمی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سازمان بسیج اساتید گلستان در خصوص محکومیت هتاکی های اخیر در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

به گزارش گلستان24، متاسفانه در روز چهارشنبه 19 آبان ماه 1395 در جریان مناظره اکبر اعلمی ، کاندیدای رد صلاحیت شده و معلوم­ الحال مجلس ششم با جناب دکتر غلامرضا مصباحی مقدم ، نماینده سابق اصولگرای مجلس ، مطالبی توسط آقای اعلمی در این مناظره مطرح شد که به بیان صریح محاکمه نظام مقدس جمهوری اسلامی و معمار کبیر این نظام ، حضرت امام (ره) و تداوم دهنده مسیر این نهضت حضرت امام خامنه ­ای (مدظله العالی) بوده است.

 بسیج اساتید گلستان

مطالب مطروحه از سوی فرد مذکور خارج از هر گونه چارچوب نقد منصفانه بوده و توهین و جسارت آشکار به اعتقادات، ارزش­ها و فرهنگ متعالی اسلام و آراء و اندیشه­های بزرگ حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

 

لذا از مسئولین بلند پایه این استان به­ویژه استاندار محترم و خواص استان و شهرستان و همچنین ائمه جمعه و جماعات (از طریق تریبون نمازجمعه) این استان انتظار می­ رود مواضع صریح خود را به این هتاکی و اهانت صورت گرفته اعلام نمایند.

صرف­نظر از اظهارات آقای اعلمی ، ذکر نکاتی مهم قابل ذکر و پیگیری می­باشد :

- مدیریت و هدایت پشت صحنه این هتاکی­ها در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و ماهیت این عناصر ضد نظام جمهوری اسلامی (که گردانندگان اصلی این عروسک­ های خیمه شب بازی هستند) ، باید معرفی و به سزای اعمال خود برسند.

- هنوز سه هفته از برنامه تریبون آزاد این دانشگاه توسط انجمن اسلامی آن نگذشته که چنین برنامه­ای رونمایی می­شود ، مناظره فوق یک اتفاق نبوده بلکه پازل­های تو خالی و مصادیق بارز یک توطئه برنامه ­ریزی شده است که مرحله به مرحله خود را نشان می­ دهد.

- تریبون آزاد برگزار شده و مناظره اخیر انجام گرفته فوق به هیچ وجه بستر یک گفتگوی منطقی و منصفانه را نداشته و اصل نظام را نشانه گرفته است.

- انتخاب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به ­عنوان دانشگاه مادر در برگزاری این قبیل برنامه­ های اهانت آمیز به نظام جمهوری اسلامی و گفتمان اسلام انقلابی ، خود جای سوال می­ باشد که هیئت نظارت این دانشگاه می­ بایست با توجه به جایگاه و شان دانشگاه نقش محوریت خود را در مباحث مربوط به تقویت نظام جمهوری اسلامی به­ خوبی ایفا نماید.

در خاتمه سازمان بسیج اساتید دانشگاه­های استان گلستان اعلام می­ دارد ؛ که وقایع به­ وجود آمده در دانشگاه مادر استان (تریبون آزاد و مناظره اخیر) از مصادیق پروژه نفوذ و یک پروژه طراحی شده بوده و برگزار کنندگان اصلی و بازیگران صحنه­ ای این جریان، در مقابله با موضوع جهاد کبیر(عدم تبعیت از دشمن) که از منویات مقام مظم رهبری می­ باشد گام برداشته­ اند ، لذا از مراجع حقوقی و قضایی ذیصلاح تقاضای رسیدگی و تعقیب و مجازات عاملان این وقایع را داریم ، تا ان­شاءالله شاهد تکرار چنین جسارت­هایی در استان ولایتمدار گلستان نباشیم.

"سازمان بسیج اساتید دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان"

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار