پیکر بی‌جان بانوی 50 ساله در شهرستان کلاله که در روزهای گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان مفقود شده بود، در حاشیه این رودخانه کشف شد.

مفقودی بانوی 50 ساله در کلاله/ احتمال وقوع جنایت تا غرق‌شدگی در رودخانه

به گزارش گلستان24، در تاریخ 13 آبان‌ماه جاری خبر مفقود شدن یک بانوی 50 ساله در روستای قره‌گل شرقی شهرستان کلاله استان گلستان بار دیگر موجی از نگرانی و اضطراب را در بین مردم این شهرستان و حتی استان گلستان ایجاد کرد.

این گمشدگی از آنجا نگران کننده بود که در سال‌های گذشته و بخصوص در سال جاری، بعد از چند روز مفقود شدن افراد بخصوص بانوان، پیکر بی‌جان این افراد در نقطه‌ای از استان کشف می‌شد که با کشف جسد، پرده از راز جنایت قتل هولناکی برداشته می‎شد.

مفقودی بانوی 50

این افزایش وقوع قتل‌ها باعث شده تا هر فردی که در استان گلستان خبر مفقود شدن فردی را می‌شنود، اضطراب وقوع قتلی دیگر را در دل احساس کند که این وقایع باعث افزایش احساس ناامنی در این استان شده است.

با وجود این شرایط و بر اساس وظیفه نیروی انتظامی در کشف افراد گم‌شده، پرونده‌ای ویژه در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد و فعالیت شبانه‌روزی کارآگاهان برای کشف حقیقت آغاز شد.

همزمان با اقدامات انتظامی شهرستان، فرماندار این شهرستان نیز از هلال احمر و تیم‌های امداد و نجات درخواست کرد، با توجه به وجود رودخانه در آن منطقه و قرار داشتن این روستا در منطقه‌ای کوهستانی، عملیات جست‌وجو توسط این نهاد نیز اجرایی شود.

بر این اساس دو تیم واکنش سریع امداد کوهستان و دو تیم آنست جمعیت هلال احمر این شهرستان وارد عمل شده و عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

به‌کارگیری 86 نجاتگر هلال احمر برای یافتن بانوی 50 ساله کلاله‌ای

پس از گذشت ساعاتی از عملیات جست‌وجوی جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله، یک لنگه کفشی که بعد مشخص شد برای این فرد گمشده است، در کنار رودخانه کشف شد که فرضیه غرق‌شدگی این بانوی 50 ساله قوت گرفت.

در این راستا 86 نجاتگر و 175 نیروی مردمی برای جست‌وجو در منطقه ساماندهی شدند که همزمان سه دستگاه قایق به همراه یک ست غواضی نیز عملیات جست‌وجو در رودخانه را آغاز کردند.

با توجه به گذشته چند روز از زمان گم شدن این بانوی 50 ساله، امدادگران از دو قلاده سگ نجات نیز استفاده کردند اما در نهایت پس از گذشت هفت روز از زمان گم شدن این فرد، پیکر بی‌جان او در فاصله 65 کیلومتری از محل حادثه یعنی در روستای «کلی‌جی» این توسط سرپرست تیم جست‌وجوی هلال احمر شهرستان کلاله کشف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تائید این عملیات جست‌وجو و کشف پیکر این بانوی 50 ساله اظهار کرد: رعایت نکات ایمنی به خصوص در کنار رودخانه‌ها و آب‌بندان‌ها برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی است.

حسین احمدی گفت: تمامی اهالی روستاهای استان گلستان باید به این نکته دقت کنند که در هنگام نامناسب بودن وضعیت جوی به هیچ عنوان به رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز و سیل‌گیر نزدیک نشوند.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان گلستان در تمامی نقاط استان با تمام تجهیزات و امکانات به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی می‌کند اما چه بهتر است شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار