رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گلستان گفت: نخستین دوره مهارت آزمایی امداد و نجات آفرود استان گلستان در پیست اتومبیلرانی آفرود توسکستان برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره مهارت آزمایی امداد و نجات اتومبیلرانی گلستان

به گزارش گلستان 24، کامیار عادل  با اعلام این خبر افزود: در این دوره از مسابقات که نخستین از نوع خود در کشور به شمار می رود عصر جمعه، به ابتکار کمیته آفرود هیات اتومبیلرانی و موتور سواری استان گلستان و با همکاری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با حضور ۳۶ ورزشکار از شهرستان‌های گرگان، کردکوی و علی آباد کتول برگزار شد.

عادل افزود: طراحی و اجرای برنامه به عهده کمیته آفرود هیات اتومبیل رانی و موتور سواری استان گلستان و پشتیبانی امداد و نجات برنامه به عهده سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان بود.

وی یادآور شد: در پایان این دوره از مسابقات نفرات برتر، طی مراسمی با حضور مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان و میرکریمی معاون این جمعیت با اهدای جایزه، کاپ و احکام قهرمانی تجلیل شدند.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین هیات اتومبیل رانی و موتور سواری استان گلستان و جمعیت هلال احمر گلستان، این برنامه ها در سطوح و اشکال مختلف ادامه خواهد داشت.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گلستان در پایان بیان کرد: مذاکراتی برای توسعه این برنامه در حوزه موتور سیکلت هم انجام شده است که انتظار می رود به زودی در شکل‌های فنی متناسب با اهداف امداد و نجات جمعیت هلال احمر، طراحی و اجرا شود ./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار