همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر کارخانه بهین شیرتندرستی در شهرک صنعتی بندرگز به بهره برداری رسید.

بهره برداری از کارخانه بهین شیرتندرستی بندرگز با حضور استاندار گلستان

به گزارش گلستان 24، همزمان با ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، کارخانه بهین شیر تندرستی با حضور استاندار گلستان ، معاون سیاسی ، امنیتی استانداری ، رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان ، فرماندار شهرستان بندر گز و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی استان و شهرستان در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح و راه اندازی گردید .

استاندار گلستان در این مراسم، سرمایه گذاری در بخش تولید و اشتغال را مجاهدت در راه خدا دانست و بر توجه بیشتر به سرمایه گذاری در حوزه اشتغال و تولید استان تاکید کرد.

حسن صادقلو همچنین مدیریت در استمرار تولید و اشتغال را مهم بیان کرد و گفت: با تاسیس یک شرکت یا واحد تولیدی نباید آن را به حال خود رها کرد، بلکه با مدیریت صحیح و علمی باید در جهت تولید و اشتغال گام برداشت.

وی گفت: محصولات تولیدی در ایران و استان گلستان که شرایط اقلیمی مطلوب دارد، را می توان با کیفیت مناسب روانه بازارهای داخلی و خارجی نمود.

برای بهره برداری از این واحد تولیدی مبلغ 54 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری و زمینه اشتغال 20 نفر فراهم شده است.

اجرای عملیات شرکت بهین شیر تندرستی شهرستان بندرگز از سال 90 آغاز و امروز همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است کل سرمایه ثابت این واحد 43000 میلیون ریال و کل تسهیلات ثابت آن 11000 میلیون ریال و ظرفیت اسمی آن 17400 تن در سال می باشد./کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار