با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی؛

در آستانه فرا رسیدن اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان، تهران میزبان کنگره بزرگ شهدا و سرداران استان گلستان در پارک موزه دفاع مقدس بود.

عطر 4 هزار شهید استان گلستان، فضای پایتخت را تسخیر کرد + گزارش تصویری

به گزارش گلستان24، در آستانه فرا رسیدن اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان،شهر تهران، پایتخت ایران اسلامی، میزبان خانواده هایی بود که جنس شهادت و درس ایثار را به همراه داشته و درصدد انتقال پیام شهادت و ولایت مداری مردم گلستان به سایر مردم کشور بوده است.

بر اساس این گزارش، این مراسم، با حضور مسئولین رده بالای استان گلستان و مسئولین کشوری و همچنین خانواده شهدای استان گلستان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم، وزیر بهداشت، دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور، استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، فرمانده سپاه نینوا گلستان، خانواده سرداران و شهدای استان گلستان حضور داشتند.

"امیر دریابان شمخانی"، در این مراسم دو محور را در این مراسم به زبان اورده است که یکی انتخابات امریکا و بخش دیگر مسائل داخلی بوده است و گفت: انتخابات و مسائل آمریکا به ما مربوط نمی شود.

* تصویب قانون "داماتو" به برجام آسیب میرساند

وی در ادامه سخنان خود به تصویب قانون "داماتو" در آمریکا از سوی کنگره آمریکا اشاره کرد و افزود: "قانون داماتو" قانونی است که در آمریکا هر 10 سال یکبار وضع می شود و اگر این قانون بار دیگر به تصویب برسد به برجام آسیب خواهند رساند.

* دین خودم را برای شهدای گلستان، ادا کردم

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور تصریح کرد: من در این شب عزیز آمدم که خودم را در مکتب خانه ی شهدای گلستان تطهیر کنم و دینی را که بر گردن داشتم ادا نمایم.

"امیر دریابان شمخانی" عنوان کرد: شهدا واڑه های آسمانی را زمینی کردند و آموزه های نورانی اسلام را تبدیل به رفتار کردند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از برخی از خانواده شهدا به ویژه خانواده سردار شهید جاوبدالاثر، "محمدرضا عسگری"، شهید شاخص استان گلستان، تجلیل شد.

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

انتهای پیام/ کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار