پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در محل نمایشگاه های بین المللی گرگان آغاز به کار کرد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو در گرگان آغاز بکار کرد

به گزارش گلستان 24، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، تجهیزات و قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان، واقع در کیلومتر جاده 5 گرگان-آق‮قلا، گشاش یافت.
فرهاد کفایی پور،ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص گشایش این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه بیش از 25 شرکت و نمایندگی حضور دارند که تازه ترین محصولات و نمایندگی های شرکت های تولیدی داخلی و خارجی خود را در معرض نمایش قرار داده اند.
وی در پاسخ به این سوال که این شرکتها از کدام استانها و کشور ها می باشند گفت: در این نمایشگاه، شرکتهایی از تهران، گلستان، البرز، سمنان و آذربایجان غربی و نیز از کشورهایی چون چین، کره جنوبی، ایتالیا نیز حضور دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی گلستان تصریح کرد: این نمایشگاه های تخصصی در زمینه های گمرک، ترانزیت کالا، راهداری و راه سازی، حمل و نقل، تولید و توزیع قطعات خودرو، تولید و فروش تجهیزات تعمیرگاهی، خودروهای سنگین می باشد.
وی در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه همه روز از ساعت 16 الی 21 آماده پذیرایی از هم استانی های عزیز می باشد.
کفایی پور گفت: این نمایشگاه به مدت 3 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان دائر خواهد بود.
انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار