طبیعت سبز استان گلستان این روزها در هوای سرد زمستانی سفیدپوش شد.

گلستان سفیدپوش شد+ تصاویر

طبیعت سبز استان گلستان این روزها همزمان با ورود سامانه سرد به استان‌های شمالی کشور سفیدپوش شد.طبیعت زیبای استان گلستان در نقاط مختلف بخصوص در محور کوهستانی توسکستان و خوش‎ییلاق این روزها شاهد بارش برف زیبای زمستانی است و شدت برودت و سرمای هوا در این مناطق به اندازه‎ای است که تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان‎پذیر است و سطح جاده دچار یخ‎زدگی شده است.

از عصر روز گذشته که بارش باران در این مناطق آغاز شد، تیم‎های امدادی و پلیس‎راه با حضور پررنگ و فعال خود در حال خدمت‎رسانی به مردم هستند.

به گزارش گلستان 24،  از گرگان به محور کوهستانی توسکستان، تردد در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان‎پذیر است و پلیس‎راه استان گلستان با حضور در ابتدای محور توسکستان از تردد خودروهایی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند خودداری خواهد کرد.

همچنین تیم‎های مختلف از هلال‎احمر و راه و شهرسازی استان در حال خدمت‎‎رسانی به مسافران هستند.

از صبح امروز نیز گلستانی‎ها برای استفاده از طبیعت زیبای خدادادی و گذراندن پایان هفته در کنار خانواده و برف‎بازی، در این محور حاضر شده و همزمان با میلاد فرخنده پیامبر نور و رحمت و منجی عالم بشریت ساعات خوش و فرخنده‎ای را برای خود و خانواده خود فراهم می‎کنند.

از شب گذشته تا کنون پلیس به بیش از 100 خودرو امدادرسانی لازم را انجام داده و تیم‎های مختلف از راه و شهرسازی استان نیز با انجام عملیات نمک‎پاشی و تیغ‎زنی جاده، تلاش می‎کنند تا شرایط مناسبی را برای تردد خودروها فراهم کنند.

تیم‎های مختلف هلال احمر استان گلستان نیز به صورت 24 ساعته در محور توسکستان و خوش‎ییلاق حاضر هستند و مسافران در صورت نیاز به امداد و حضور امدادگران هلال‎احمر می‎توانند با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد و تنها در محورهای کوهستانی استان به دلیل شدت بارش و یخ‎زدگی سطح جاده تنها با زنجیر چرخ امکان‎پذیر است و شهروندان قبل از سفر ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو و همراه داشتن تجهیزات زمستانی حتما با رعایت نکات ایمنی به انجام سفر بپردازند.

ارسال نظر

آخرین اخبار