با حضور بانوان بسیجی استان گلستان

همایش و تجمع "بسیج پژواک صدای حضرت زینب(س)" با حضور بانوان بسیجی استان گلستان به مناسبت آغاز هفته بسیج در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

همایش "بسیج پژواک صدای حضرت زینب(س)" در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان24، در نخستین روز از هفته بسیج  و در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان بانوان ولایی استان برای تجدید میثاق با حضرت زینب(س ) در امامزاده عبداالله گرگان تجمع کردند و ندای  لبیک یا حسین و لبیک یا زینب سر دادند.

بانوان ولایی استان در همایش "بسیج، پژواک صدای حضرت زینب(س)" با عمه سادات استوره صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) عهد و میثاقی دوباره بستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در این مراسم با اشاره به واقعه عاشور گفت: امام حسین(ع) در این روز بزرگ اهداف خود را برای همگان بیان کرد و درس فداکاری را به جهانیان آموخت.

حجت‌الاسلام سهرابی افزود: حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا پرچمدار این حرکت بزرگ بود و بار سنگین را بر دوش کشید و امروز وظیفه ما حفاظت از این پرچم  است.

وی اظهار کرد: بهترین پیام حضرت زینب کبری(س) برای زنان و دختران زمان ما رعایت حجاب و عفاف است و ایشان اگر در زمان کنونی بودند تاکید فراوان بر رعایت حجاب به خواهران داشتند و نه تنها حضرت زینب(س) بلکه شهدا و همه ائمه دین و واقعه کربلا نیز همین نگاه را داشتند و امیدواریم خواهران ما حجاب و حیا را در جامعه رعایت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: درس ولایتمداری، ایثارگری و جوانمردی از مهم‌ترین درس‌های واقعه عاشورا است و صبر حضرت زینب (س) باید سرمشق بانوان ما باشد.

سهرابی افزود: بهترین الگو و اسوه برای زنان و دختران ما حضرت زینب(س) است و در همه جهات چه حجاب چه ایمان و چه ادب و نزاکت می‌تواند الگو و اسوه خوبی برای همه زنان جامعه اسلامی باشد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار