جانشین سپاه نینوای استان گلستان:

جانشین سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به عدم ورود مصداقی بسیج در انتخابات تبیین ویژگی‌های اصلح و حضور حداکثری مردم را راهبرد بسیج در این عرصه دانست.

راهبرد بسیج در انتخابات حضور حداکثری و تبیین ویژگی‌های اصلح است

حسین کریمی‎اول با اشاره به نزدیک شدن به ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) اظهار کرد: بدون هیچ تردیدی انقلاب اسلامی ایران بزرگ‎ترین تحول فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سده اخیر دنیا بوده است.

 به گزارش گلستان24، وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها یک انقلاب در یک کشور و یک منطقه نبود، افزود: امروز تمام مستکبران و خونخواران جهانی با حمایت‎های دلارهای آمریکا و صهیونیسم و دلارهای نفتی برخی سران مرتجع منطقه به دنبال خاموش کردن شعله‎های فروزان انقلاب اسلامی و ایجاد مانع برای صدور انقلاب اسلامی به فراتر از منطقه هستند.

 

حسین کریمی‎اول

جانشین سپاه نینوای استان گلستان بر خاموشی‎ناپذیری قیام آزادیخواهان دنیا تاکید کرد و گفت: هرچند قدرت‎های ظاهری دنیا بخواهند قیام‎های مردمی را در کشورهای خود در ظاهر با ایجاد خفقان و فشار سرکوب کنند اما این آتشفشان‎های مردمی به زودی با هدایت معنوی و تجربه موفق انقلاب ایران اسلامی فوران خواهد کرد.

کریمی‌اول با تاکید بر اینکه شعله‎های خشم مردم تمام ظالمان و مستکبران را در خود خواهد بلعید، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بسیجیان و به ویژه صاحبان قلم و رسانه این است که همچون دلاورمردان سال‎های دفاع مقدس که با خون خود به انقلاب خدمت کردند، با قلم و بیان خود دلاوری و رشادت کنند.

وی انتخابات اسفندماه سال جاری را یکی از مهم‎ترین انتخابات انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون توصیف کرد و ادامه داد: هر چند همواره انتخابات به عنوان یک عرصه حیاتی در تاریخ انقلاب مطرح بوده است اما با توجه به شرایط اخیر منطقه و کشور و حساسیت‎های به وجود آمده با تحولات اخیر سیاسی در دنیا این انتخابات از اهمیت ویژه‎ای برخوردار خواهد بود.

جانشین سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه راهبرد ملی کشور در این انتخابات اقدام و حضور به موقع است، اضافه کرد: امروز باید همه مردم کشور بدانند که باید در زمانی‎که نظام به حضور آنها برای صدور انقلاب به دنیا نیاز دارد با تمام وجود در این مسیر حرکت کنند.

کریمی‎اول بر ضرورت نگاه فراجناحی و فراحزبی به انتخابات اخیر تاکید کرد و اذعان داشت: این حضور در انتخابات نه جناح می‎شناسد نه حزب و گروه و نه حتی قومیت و مذهب و دین بلکه هر کس زیر پرچم رفیع کشور مقتدر ایران اسلامی زندگی می‎کند باید در صحنه با قدرت و صلابت حاضر باشد.

وی راهبرد بسیج را در انتخابات آینده همچون گذشته تلاش برای حضور حداکثری مردم و تبیین شاخص‎های انتخاب اصلح از نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: تمام بسیجیان باید از ورود مصداقی به انتخابات بپرهیزند و تنها با تبیین شاخصه‎های یک انتخاب اصلح به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند.

جانشین سپاه نینوای استان گلستان  با اشاره به برخی ویژگی‎های انتخاب اصلح افزود: آنچه بر اساس نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری مسلم است این است که  کسی باید به مجلس برود که مقرب‎تر به ارزش‎ها و آرمان‎های امام و رهبری و انقلاب اسلامی ایران باشد و از نگاه به دستان غرب برای کمک پرهیز کند.

کریمی‎اول عدم انفعال در برابر دشمنان نظام و انقلاب را نیز یکی دیگر از ویژگی‎های انتخاب اصلح برشمرد و خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر در انتخابات اخیر و موضوع انتخاب اصلح توجه به عدم اشرافیت داوطلبان در زندگی و حتی در تبلیغات انتخاباتی است که باید مورد توجه همگان به ویژه بسیجیان قرار بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار