مسئول تبلیغات لشگر 25 کربلا در زمان جنگ گفت : کسانی که یک روز در عاشورا شعار «مرگ بر ولایت فقیه» را سر می‎دهند با داعشی‎ها و کسانی که قرآن را در حضور امام علی(ع) بر سر نیز کردند تفاوتی ندارند و دشمن در جریانات سیاسی به دنبال تخلیه تفکر ماست.

حجت الاسلام داوری در یادواره 23 شهید گمنام گرگان

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محمد داوری شامگاه پنج‌شنبه در یادواره 23 شهید گمنام و جاویدالاثر شهرستان گرگان که در آستانه امامزاده عبدالله این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک تفکر الهی را به دنیا عرضه کرد اما دنیا تحمل این تحول پذیری را نداشت و بر ما هشت سال جنگ را تحمیل کرد.

با دکترای معیارهای امام(ره) با دنیا تعامل کنید

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی است، تصریح کرد: امروز وظیفه‎ همه ماست که از این پیروزی نگهداری کنیم و تجربه‎های آن دوران را به نسل‎های سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در سیاست‎های امروز ما باید معیار‎های امام خمینی (ره) و تاریخ گذشته‎های ما با شعور و تعهد آمیخته شود و با چنین فرآیند و دکترایی با دنیا تعامل کنیم.

داوری ابراز داشت: ‎وقتی ما خود را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن به خواب غفلت می‎زنیم، دشمن با فرهنگ‌سازی، مکتب‌سازی و ملت‌سازی باعث می‎شود که ما گذشته و آرمان‎های خود را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه باید با خود بیندیشیم که در هشت سال دفاع مقدس چگونه ایستادگی کردیم، افزود: امام علی(ع) در نهج البلاغه در خصوص علت پیروزی‎های رسول اکرم(ص) می‎فرماید «ما در کنار پیامبر اکرم(ص) ایستادیم، کشتیم و کشته دادیم و خدای بزرگ وقتی صداقت ما را دید تفکر ما را جهانی کرد».

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه انشعابات اجتماعی و اختلافات سیاسی گروهی را متحجر و گروهی را به خواب برده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس است که دشمن در دسیسه‎های خود گروهی را بدون رهبری به راه می‎اندازد و گروهی را از خط ولایت دور می‎کند و باید بدانیم تنها کسانی که با رهبر خود ملازمت می‎کنند رستگار خواهند شد.

رزمندگان در  دوران دفاع مقدس برای اجرای فرمان امام(ره) از هم پیشی می‎گرفتند

داوری ابراز داشت: در هشت سال دفاع مقدس وقتی فرمانی از امام(ره) صادر می‌شد رزمندگان برای اجرای فرمان امام(ره) از هم پیشی می‎گرفتند اما امروز به حرکات مرموز دشمن تا فعالیت‎های داخل کشور نگاه کنید و ببینید این خط طولی در چه مسیری حرکت می‎کند؟.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در جنگ ابهت دو ابر قدرت غرب و شرق را شکستیم، با هشت سال دفاع مقدس به خودکفایی رسیدیم و توانستیم انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کنیم.

وی اذعان داشت: هشت سال دفاع مقدس دانشگاه خلوص بسیجیان بود و دشمن می‎خواهد ما دفاع مقدس را از ذهن خود فراموش کنیم.

به بهانه خدمت گذشته استحاله انقلاب اسلامی شعار غلطی است

داوری افزود: شعار غلطی است که امروز نخاله سیاسی به دلیل خدمت گذشته خود بخواهد دست به استحاله انقلاب اسلامی بزند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: جامعه دینی و اسلامی این نیست که انسان به دنبال دین انسانی برود چرا که دین انسانی به معنی تسامح است.

داوری ادامه داد: عده‎ای می‎گویند باید ایران مدرنیزه شود و بسیار در فاز سنتی قرار دارند این افراد برای مدرن کردن ایران تنها یک مزاحم دارند و آن مزاحم خدا است.

وی با بیان اینکه دشمن از استقامت ما می‎ترسد، افزود: کسانی که یک روز در عاشورا شعار «مرگ بر ولایت فقیه» را سر می‎دهند با داعشی‎ها و کسانی که قرآن را در حضور امام علی(ع) بر سر نیز کردند تفاوتی ندارند و دشمن در جریانات سیاسی به دنبال تخلیه تفکر ماست.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امام (ره) اراده را در ساختار نظامی ما نهادینه کرده است، تصریح کرد: ما ترغیب شده این اراده هستیم و از نهضت عاشورا و کربلا درس گرفته‎ایم.

داوری گفت: طبق وصیت امام حسین (ع) به حضرت زینب (س) نباید از دشمن چیزی تقاضا کنیم چرا که هر چیزی که دشمن به ما بدهد عزت ما را در قبالش خواهد گرفت./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار