مسلمین جهان باید با هم متحد شوند و حول محور قرآن و پیامبر اکرم (ص)، با کم کردن اختلافات و تقویت نقاط قوتشان، به حبل الهی چنگ بزنند. زیرا تنها راه نجات برای تمام انسان های جهان مخصوصا ما مسلمانان، و رهایی از گرفتاری های روحی و فرهنگی، درست فهمیدن و عمل کردن به قرآن کریم، و پیروی از پیامبر مهربانی، حضرت محمد (ص) است.

تنها راه نجات مردم دنیا از گرفتاری های روحی و فرهنگی، پیروی از پیامبر اکرم(ص) است

حجت الاسلام حسن دارابی، مدیر کل اوقاف استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، توهین مجله شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: این اقدام اولین بار نبود و قبلا هم از این دست کارهای زشت و سخیف انجام داده بودند. حتی احتمال این که باز هم دست به کار های ناشایست و توهین آمیز بزنند، وجود دارد. این یک تقابل در عصر حاضر است. تقابل میان فرهنگ هاست و جنگ از حالت سخت افزاری به نرم افزاری و تهاجم های فرهنگی کشیده شده است. این یک جنگ بین اسلام و کفر است.

ddd

دارابی با بیان این که کار آن ها بسیار زشت و ناپسند بود و هیچ عقل سلیمی این کار را نمی پسندد، افزود: در بین عاقلان و منصفان عالم، این کار مضموم و ناپسند است. دل یک میلیارد و اندی از مسلمانان عالم را جریحه دار کرده و موجب خشم آنان شده است. اما ازطرفی این اقدام باعث شد، چهره زشت و منافق صفت کشور های استکباری بیشتر نمایان شود. حتی انسان های کوتاه نظری که تا به امروز چهره استکبار را نمی شناختند و نم یدانستند که تبلیغات آن ها درست است یا نه، با این اقدام به تامل افتادند ومتوجه شدند که همه این تبلیغات دروغ و بازی کردن با کلمات است. هر چند این موضوع برای ما هم تلخ بود، اما سرشار از تجربه و شناخت بود.

dddd

وی با ابراز امیدواری برای وحدت هر چه بیشتر مسلمین جهان گفت: امیدواریم این کارهای سخیف و ناپسند،  که سابقه دیرینه ای دارد و ادامه هم خواهد داشت، ملت اسلام و مسلمانان را با یکدیگر متحد کند. حول محور پیامبر مهربانی، لطف و صفا ، که همه کلامش بر گفته قرآن کریم درباره خدا و قرآن بود، حرکت کنند و به این حبل الهی چنگ بزنند. این موضوع نه کهنه پذیر است و نه زمان می تواند بر آن اثری بگذارد. برای هر عصر و موقعیت، مخصوصا در عصر فعلی لازم است. مسلمین جهان باید با هم متحد شوند و حول محور قرآن و پیامبر اکرم (ص)، با کم کردن اختلافات و تقویت نقاط قوتشان، به حبل الهی چنگ بزنند. زیرا تنها راه نجات برای تمام انسان های جهان مخصوصا ما مسلمانان، و رهایی از گرفتاری های روحی و فرهنگی، درست فهمیدن و عمل کردن به قرآن کریم، و پیروی از پیامبر مهربانی، حضرت محمد (ص) است.

ارسال نظر

آخرین اخبار