مدیرکل راهداری استان گلستان مطرح کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از حقوق معوقه چند ماهه راهداران این استان خبر داد و گفت: این کارکنان پرتلاش در پایان ماه نیاز به حقوق و دستمزد دارند.

حقوق معوقه چند ماهه راهداران گلستان

 به گزارش گلستان24، مهدی میقانی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که در فرمانداری آزادشهر برگزار شد اظهار کرد: 3 هزار و 952 تن شن، ماسه و نمک برای آزادسازی مسیرها و معابر استفاده شده است.

حقوق معوقه چند ماهه راهداران گلستان

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات اداره‌کل راهداری استان، فرسوده بودن تجهیزات و ماشین‌آلاتی است که در اختیار این اداره است.

میقانی گفت: خوشبختانه با وجود کمبود امکانات، راهداران شبانه‌روزی تلاش کردند تا هیچ مشکل و حادثه خاصی در حوزه راه‌های استان گلستان ایجاد نشود که به واقع این عملکرد راهداران جای تقدیر دارد.

 

راهدارانی که در دمای کمتر از 10 درجه تلاش کردند، چندین ماه حقوق نگرفته‌اند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تصریح کرد: اما اصلی‌ترین دغدغه من در حوزه نیروهای راهداری این است، راهدارانی که این روزها در دمای کمتر از 10 درجه تلاش کردند، چندین ماه حقوق نگرفته‌اند.

میقانی گفت: پرداخت حقوق این نیروها از محل پروژه‌های عمرانی است اما نمی‌توان رزق و روزی این افراد را همانند پروژه‌های عمرانی دید، زیرا این نیروها در انتهای هر ماه به حقوق نیاز دارند.

وی اضافه کرد: این راهداران در این روزهای سخت و سرد، از جان مایه گذاشتند و در راه خدمت به مردم با کمترین امکانات بهترین فعالیت‌ها را اجرایی کردند.

گفتنی است، با وجود سرمای کم‌سابقه و بارش شدید برف در روزهای گذشته در استان گلستان، اما با تلاش راهداران در استان گلستان، تنها محور توسکستان به دلیل یخ‌زدگی شدید محور، کولاک و مه حاکم در این مسیر، به مدت 24 ساعت توسط پلیس مسدود شد و هیچ محور دیگری دچار حادثه‌ای که منجر به مسدود شدن مسیر شود، نشده است.

در حال حاضر نیز با وجود سرمای شدید حاکم در استان، به دلیل قطع شدن بارش برف در اکثر نقاط استان، راهداران با سرعت در حال برف‌روبی و بهسازی محورهای مواصلاتی استان هستند.

در حال حاضر بندرگز با دمای چهار درجه زیر صفر سردترین و مینودشت با یک درجه زیر صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است و دمای گرگان مرکز استان گلستان نیز سه درجه زیر صفر است.

برابر پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان، آسمان هوای استان فردا(شنبه)، صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر خواهد بود و دمای هوای استان به تدریج افزایش خواهد یافت.


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار