اصحاب رسانه استان گلستان صبح امروز شنبه از محل برگزاری اولین اجلاسیه ملی اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان واقع در نمایشگاه ببین المللی گرگان بازدید کردند.

گزارش تصویری/ بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران گلستانی از محل برگزاری اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان

به گزارش گلستان24، اصحاب رسانه استان گلستان صبح امروز شنبه(20 آذر ماه) از محل برگزاری اولین اجلاسیه ملی اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان واقع در نمایشگاه ببین المللی گرگان بازدید کردند.

عبدالله عین‌علی معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا استان گلستان ظهر امروز در بازدید خبرنگاران از محلی برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان و در جلسه توجیهی با خبرنگاران اظهار داشت: در جنوب فضای نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان، 17 مترمربع فضا برای 79 خبرنگار خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم اجلاسیه شهدای گلستان، افزود: نزدیک به 10 هزار نفر میهمان مختلف در اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان حضور دارند و با توجه به جانمایی 11 کمیته، سعی کردیم بهترین جایگاه را برای خبرنگاران در نظر بگیریم.

عین‌علی اظهار داشت: همه مهمان‎های روز اجلاسیه کارت ورود دارند و هویت آنان مشخص است تا مشکل امنیتی پیش نیاید.

وی خاطر نشان کرد: پشت فضای نمایشگاه اتاق خبرنگاران برای ارسال خبر با اینترنت پرسرعت در نظر گرفته شده و دوربین‎ها و لپ تاپ خبرنگاران یک روز قبل باید اینجا تحویل شود و روز اجلاسیه تحویل خبرنگاران شود.

 در ادامه علی خالقی مسئول روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه کمیته رسانه برای همکاری با خبرنگاران جهت انعکاس اخبار اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان آمادگی کامل دارد، اظهارکرد: علاوه براینکه چهار نفر از همکاران ما در واحد روابط عمومی سپاه نینوا به عنوان سرتیم های خبری برای هماهنگی با خبرنگاران و عکاسان در روز اجلاسیه در نظر گرفته شده ، اتاق خبر نویسی و مخابره اخبار نیز برای استفاده اهالی رسانه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 11 کمیته در روزاجلاسیه حضور دارند و ما سعی کردیم بهترین جایگاه را برای خبرنگاران در نظر بگیریم ، افزود: اینترنت پرسرعت نیز برای مخابره سریع خبر برای اهالی رسانه در نظر گرفته شده که رمز عبور آن در روز اجلاسیه به خبرنگاران داده خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه نینوا با اشاره به اینکه 4 شبکه سیما برنامه نخستین اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان را به طور مستقیم پخش می کنند، تصریح کرد: جایگاه ویژه ای برای 70 خبرنگار و 30 عکاس خبری در سالن اجلاسیه در نظر گرفته شده تا اخبار نخستین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان را پوشش دهند.

وی با اشاره به اینکه دوربین‎ها و لپ تاپ خبرنگاران یک روز قبل از مراسم اجلاسیه باید تحویل شود ، اذعان داشت: کارت هایی شناسایی ویژه ای برای خبرنگاران و عکاسان خبری تهیه شده که بتوانند به خوبی به رسالت خود عمل کنند و این کارت ها همان روز در اختیار آنان قرار می گیرد.

گفتنی است، اولین اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، 25 آذر ماه، باحضور"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی و هزارن خانواده شهید در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا برگزار خواهد شد.

اجلاسیه شهدای گلستاناجلاسیه شهدای گلستان02اجلاسیه شهدای گلستان03اجلاسیه شهدای گلستان04اجلاسیه شهدای گلستان01اجلاسیه شهدای گلستان08اجلاسیه شهدای گلستان07اجلاسیه شهدای گلستان06اجلاسیه شهدای گلستان012اجلاسیه شهدای گلستان011اجلاسیه شهدای گلستان05اجلاسیه شهدای گلستان010اجلاسیه شهدای گلستان09اجلاسیه شهدای گلستان013اجلاسیه شهدای گلستان014اجلاسیه شهدای گلستان015

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار