مدرسه روستای قلعه جیق کوچک گمیشان تنها 8 دانش آموز دارد و تنها معلم مدرسه آن را اداره میکند.

مدرسه ای با تنها 8 دانش آموز در گمیشان + تصاویر

مدرسه مهناز مظفری روستای قلعه جیق کوچک از توابع بخش مرکزی گمیشان تنها مدرسه روستا است که فقط  8 دانش آموز دارد و قرار بود دانش آموزان آن به مدرسه روستای قلعه جیق بزرگ منتقل شوند که به دلیل عدم رضایت خانواده ها و سختی رفت و آمد برای دانش آموزان تنها مدرسه روستا با همین هشت دانش آموز اداره می شود .

به گزارش گلستان24، سه نفر در پایه دوم ، سه نفر در پایه پنجم و یک نفر در پایه سوم و یک نفر در پایه چهارم کل دانش آموزان مدرسه مهناز مظفری هستند که همه با هم در یک کلاس درس می خوانند و البته 4 نفر هم  در مقطع پیش دبستانی درکنار دیگر دانش آموزان هستند.

مسعود انبگی تنها معلم مدرسه که هم معلم هست ، هم مدیر و هم مستخدم و بابای مدرسه می گوید این مدرسه در سال 88 ساخته شده است و او هم 15 سال است که همزمان چند پایه را با هم تدریس می کند.

این مدرسه دانش آموزان بسیار کم توقع هستند  و زمانی که از دانش آموزان پرسیدیم از مدرسه خود راضی هستید همه گفتند:  معلم و مدرسه را خیلی  دوست داریم و به چیزی احتیاج نداریم .

 معلم مدرسه می گوید: از نظر لباس و بهداشت مدرسه وضعیت خوبی دارد و درکل اولیا و دانش آموزان راضی هستند ولی از نظر وسایل ورزشی و دستگاه فتو کمی در مضیقه هستیم و سرانه مدرسه کفاف نمی دهد وبا توجه به اینکه وضعیت مالی خانواده ها  ضعیف است مدرسه به کمک خیرین نیاز دارد .

تنها معلم روستا در پاسخ خبرنگار ما که چه چیز شما را خوشحال میکند گفت: اینکه مسئولین به مدرسه کوچک ما بیایند و از نزدیک با دانش آموزان دیدن کنند ویک  خداقوت ساده بگویند ما را خیلی خوشحال می کند.

روستای قلعه جیق کوچک گمیشان در فاصله تقریبی 13 کیلومتری از گمیشان با 20 خانوار جمعیت و حدود 130 نفر جمعیت است.

 

 

 

 

10w

2w

 

3w

 

4w

 

5w

 

6w

 

7w

 

8w

 

9w

 

منبع: ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار