عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مصوبه برکناری شهردار گرگان کاملاً غیرقانونی و غیرموثق است و شهردار گرگان با قدرت به کار خود ادامه می‎دهد.

مصوبه برکناری شهردار گرگان کاملاً غیرقانونی است/ شهردار گرگان با قدرت به کار خود ادامه می‎دهد

به گزارش گلستان24، عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: پس از تصویب قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در 20 اردیبهشت‎ماه سال جاری و ابلاغ به تمامی دستگاه‌های اجرایی، برخی از اعضای شورا این مصوبه را شامل شهردار گرگان دانستند، اما بعد از پیگیری‎ها و بررسی‎ها ایثارگر بودن شهردار گرگان تأیید و مدرک ایثارگری ایشان ارائه شد.

ابراهیم جرجانی

ابراهیم جرجانی با بیان اینکه اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با استناد به بند «د» و ملاک قرار دادن موضوع ایثارگری به برکناری شهردار گرگان رأی دادند، گفت: بر اساس نامه ارسالی از وزارت کشور آقای صادقلو ایثارگر محسوب شده و از این قانون مستثنی هستند.

وی تاکید کرد: برکناری شهردار گرگان شب گذشته بر اساس نامه ارسالی از سوی محمدجواد کلیوند و بدون هیچ اطلاع قبلی با وجود مخالفت شدید پنج عضو شورای اسلامی شهر گرگان انجام شده است.

*تصویب برکناری شهردار گرگان در آستانه اجلاسیه 4هزار شهید عذاب‎آور است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه قبل از برگزاری رأی‎گیری به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرده بودیم، تصریح کرد: حضور نداشتن و عدم امضاء صورت‎جلسه توسط برخی اعضای شورای شهر نشان از غیرقانونی بودن این اتفاق دارد از طرفی بر اساس نامه ارسالی از سوی آقای کلیوند نمی‎توان به برکناری شهردار رأی داد.

جرجانی برکناری شهردار گرگان در آستانه برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان را امری عذاب‎آور و ناخوشایند دانست و گفت: در زمانی که نام و یاد شهادت تمامی فضای شهر را عطرآگین کرده است برکناری شهردار کار پسندیده‎ای نبوده است.

وی افزود: این اتفاق با هشت رأی محقق شده در حالیکه مصوبه شورای شهر با حضور 9 عضو شورای شهر قانونی خواهد بود، از سوی دیگر عدم حضور شهردار گرگان در جلسه این مصوبه را زیر سؤال می‎برد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان مصوبه برکناری شهردار گرگان را کاملاً غیرقانونی و غیرموثق اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به تصمیم‎گیری بر اساس یک نامه ارسال شده و ترک جلسه و نبود امضای پنج عضو شورای شهر گرگان مصوبه برکناری شهردار گرگان وجهه قانونی ندارد و حسین صادقلو با قدرت به کار خود ادامه می‎دهد.

جرجانی با بیان اینکه برخی از اعضای شورا علی‎رغم تأکید پنج عضو شورای شهر گرگان مبنی بر موکول شدن این موضوع به بعد از اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان و در حضور شهردار گرگان این اتفاق ناپسند را رقم زدند، خاطرنشان کرد: این مصوبه وجاهت شورای اسلامی شهر گرگان را زیر سؤال می‎برد.

دفاع ما از مدیریت قوی و توانمندی مناسب شهردار گرگان است

وی همچنین به پایان عمر شورای چهارم اشاره و بیان کرد: کسی که کمترین تجربه‎ای به وارد شدن خسارت به شهروندان داشته باشد، می‎داند که تصویب برکناری شهردار گرگان در این زمان عامل نابودی توسعه شهر و تحمیل خسارات فراوان به شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه دفاع ما از مدیریت قوی و توانمندی مناسب شهردار گرگان است، افزود: برکناری شهردار موفق گرگان براساس یک نامه ارسال‎شده اشتباه محض است.

جرجانی در پایان ابراز کرد: قطعاً شهردار گرگان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و با توجه به مدارک و مستندات قانونی هیچ مشکلی برای ادامه کار ایشان وجود ندارد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار