مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری گرگان:

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری گرگان از افزایش قیمت نرخ تاکسی در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: نرخ کرایه تاکسی در شهرستان گرگان 18 الی 20 درصد افزایش پیدا می‎کند.

نرخ کرایه تاکسی گران می‎شود/ حذف بیمه 150 راننده تاکسی در گرگان

علی کلاته در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به طور میانگین نرخ کرایه تاکسی در شهرستان گرگان 18 الی 20 درصد افزایش پیدا می‎کند.

به گزارش گلستان24، وی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی با پیگیری برخی از اعضای شورای شهر پیگیری شد، تصریح کرد: تقریبا 10 الی 15 روز گذشته نرخ کرایه تاکسی‎های شهرستان گرگان در سال 1395 تغییر کرد و قیمت کرایه تاکسی گران می‎شود.

* حذف بیمه 150 راننده تاکسی در شهرستان گرگان

کلاته با بیان اینکه نرخ کرایه برخی مسیرها در این شهرستان تغییر نکرده است، ابراز کرد: با توجه به مسیر راه و ترافیک قیمت‎ها را متعادل کردیم و برخی مسیرها تا 30 درصد نیز افزایش قیمت خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری گرگان از حذف بیمه 150 راننده تاکسی در این شهرستان خبر داد و اذعان کرد: متاسفانه بیمه 150 راننده تاکسی در شهرستان گرگان حذف شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه‎ای که بین وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی امضا شد قرار بود یک میلیون 300 هزار نفر راننده‎ای که در محل حمل و نقل بین شهری اعم از راننده تاکسی، وانت، آژانس و اتوبوس فعالیت می‎کنند حدود 50 درصد حق بیمه توسط وزارت کشور و 50 درصد باقیمانده نیز توسط راننده پرداخت شود.

* 150 نفری که از بیمه حذف شدند جزو رانندگان تاکسی بودند

کلاته با اشاره به اینکه متاسفانه، آمار بیمه شده که توسط تامین اجتماعی اعلام شد بالای یک میلیون و 700 هزار نفر است، افزود: این آمار نشان می‎دهد که چیزی حدود 400 هزار نفر مازاد هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری گرگان اظهار کرد: قرار شد پالایش رانندگان تاکسی در شهرستان گرگان صورت گیرد و افرادی که در تاکسیرانی فعالیت می‎کنند از بیمه بهره‎مند شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه 150 نفری که از بیمه حذف شدند از رانندگان تاکسی بودند، یادآور شد: متاسفانه 150 نفری که از بیمه تامین اجتماعی حذف شدند جزو راننده تاکسی بودند و در این حرفه فعالیت می‎کنند.

کلاته افزود: با مقامات بالادستی مکاتبات صورت گرفت و به سازمان تامین اجتماعی نامه زدیم تا درصدد رفع این مشکل فائق آید ولی متاسفانه تا این لحظه جوابی از آنها دریافت نکرده‎ایم./فارس

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار