مسئول دبیرخانه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان، تمهیدات لازم شورای ترافیک این کمیسیون را برای مدیریت و ساماندهی ترافیک در روز اجلاسیه چهارهزار شهید استان اعلام کرد.

تمهیدات ترافیکی ویژه برای اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان

به گزارش گلستان24 به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اسماعیل گرزین براساس صورت‌جلسه مشترک شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل گفت: از صبح روز ۲۵ آذر حد فاصل دور برگردان انتهای روستای محمد آباد الی دور برگردان فرودگاه (راهداران) در محور گرگان به آق قلا، مسدود است و جهت تردد به سمت آق قلا، ترافیک از باند غربی محور به صورت دوطرفه و با رعایت نکات ایمنی و تامین و اجرای جداکننده های موقت برقرار می شود.

تمهیدات ترافیکی

به گفته وی، براساس مصوبه کمیسیون، هم استانی های ساکن در شهرستان های شرق استان هم برای ورود به اجلاسیه از مسیر سرخنکلاته و برای خروج، از مسیر قدیم آق قلا به گنبد و هم استانی های شهرستان های غرب استان هم برای ورود و خروج به اجلاسیه از مسیر بندرترکمن به آق قلا تردد می کنند.

گرزین تصریح کرد: همچنین براساس مصوبات این جلسه، تردد وسایط نقلیه سنگین در محور گرگان - آق قلا از ساعت ۶ صبح و از سمت آق قلا به گرگان از ساعت ۱۱ صبح و تردد کامیون های حامل مواد سوختی و اسیدی از کل محور تا پایان مراسم ممنوع است.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی، راهداری، پلیس راهور و پلیس راه استان در محورهای مواصلاتی به‌خصوص محورهای سمت شمال و منتهی به اجلاسیه به صورت ویژه کنترل ترافیکی را برعهده داشته و آمادگی لازم برای امداد و نجات را خواهند داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول اضافه کرد: برای مدیریت سفرهای هوایی نیز، با توجه به محدودیت های مسیر فرودگاه، هماهنگی های لازم با شرکت های مسافربری هواپیمایی صورت گرفته است.

گرزین خاطرنشان کرد: در صورت وقوع بحران های طبیعی و انسان ساخت؛ شورای هماهنگی مدیریت بحران و دستگاه های اجرایی استان در چارچوب مصوبات و دستورات فرماندهی حادثه، اقدام لازم را به عمل خواهند آورد.

اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان با هدف نکوداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۵ آذر در محل نمایشگاه بین المللی گرگان برگزار می شود.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار