نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در جبران خسارت کشاورزان استان‌های شمالی نباید نگاه تبعیض‌آمیزی وجود داشته باشد.

جبران خسارت کشاورزان با نگاه تبعیض‌آمیز نباشد/ موضوع منطقه آزاد اینچه‌برون هر چه سریع‌تر حل شود

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امشب در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گروه های تکفیری آبروی اسلام را مخدوش می کنند و به امید هفته وحدت و اتحاد امت اسلامی این گروه ها نابود شوند.

به گزارش گلستان24، وی ادامه داد: ما باید نیازهای مردم و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانیم و مشکلاتی را که نظام دارد را برای مردم تبیین کنیم و مجمع وصف بین دولت و ملت هستیم.

نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: موضوعی که این روزها مردم با آن روبرو هستند سرمای روزهای گذشته است که باعث خسارت به باغ‌ها است.

وی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم به استان گلستان کمک کنید تا این استان بیش از پیش پیشرفت کند زیرا گلستان یک استان کمتر توسعه یافته است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امروز مشکل اساسی کشور ما مسائل و مشکلات روزهای ابتدای انقلاب نیست که دشمنان بتوانند دردسرهای اساسی درست کنند بلکه مشکل امروز ما مسائل داخلی است که باید بیشتر توجه کنیم و مهمترین مسئله‌ای که باید مورد توجه بیش از پیش نظام باشد مسائل اقتصادی و اشتغال است.

نورمفیدی بیان کرد: انتظار این است که دولت و مجلس و قوه قضاییه و مردم دست به دست هم دهند تا با اجرای اقتصاد مقاومتی، مسائل اقتصادی و اشتغال را حل کنیم.

وی افزود: دنیا نیز درگیر مشکلات اقتصادی است اما وحدت کلمه باعث می‌شود این مشکلات با سرعت بیشتری حل شود.

نورمفیدی تاکید کرد: استان گلستان از نطر امنیتی استان بسیار خوبی است که این استان می‌تواند یک الگویی برای داخل و جهان اسلام از نظر وحدت و امنیت باشد.

وی اضافه کرد: امروز دام را دشمن برای ما پهن کرده و ما باید مراقب باشیم در دام دشمن گرفتار نشویم و متاسفانه در داخل کشور عده‌ای گرفتار این دام شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: امیدواریم شرایط امنیتی حاکم بر استان و کشور همین‌گونه پایبند باشد و گسترش یابد.

نورمفیدی با اشاره به اهمیت منطقه آزاد اینچه‌برون گفت: ما انتظار داریم این موضوع هر چه سریع‌تر با تلاش‌های مجلس حل شود

وی در پایان اضافه کرد: ما باید اصل موضوع را منحل کرد بلکه باید مشکل را حل کرد و ما نیز معتقدیم باید اشتغال ایجاد شود و با صادرات چرخ توسعه کشور در حوزه اقتصادی با سرعت بیشتری بچرخد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار