در همایش هفته حمل و نقل استان گلستان چه گذشت؛

همایش هفته حمل و نقل که توسط اداره کل راهداری حمل نقل جاده ای استان گلستان برگزار شد، با حواشی هایی همراه بود که میتوان از بیان کاهش ترانزیت کالا از گلستان گرفته تا درخواست یک پیشکسوت راهداری از مسئولین، اشاره کرد.

از کاهش 35 درصدی ترانزیت کالا به دیگر کشور ها تا درخواست یک پیشکسوت راهداری از مسئولان

به گزارش گلستان24، همایش هفته حمل و نقل توسط اداره کل راهداری حمل نقل جاده ای استان گلستان در حالی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد که برخی از نمایندگان راهداران و حمل و نقل جاده ای در این مراسم با ایراد سخنرانی در این همایش از برخی کم و کاست های این نهاد اجرایی و زحمت کش پرده برداشتند.

* 11 هزار راننده در بخش حمل و نقل گلستان در حال فعالیت هستند

در این بین"کاشفی" نماینده تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل کالاهای استان گلستان در زمان سخنرانی خود گفت: استان گلستان در حیطه حمل و نقل کالا، داری 52 شرکت خصوصی، 15 شرکت تعاونی و 3 تشکل صنفی کارفرمایی است.

وی افرود: هم اکنون بالغ بر 7 هزار کامیون و 11 هزار راننده در بخش حمل و نقل استان در حال فعالیت هستند.

همچنین "سیدی" نماینده تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر استان گلستان در این همایش که برخی از مسئولین استانی حضور داشتند، آورده است: در سال جاری شاهد افزایش 30 درصدی حمل و نقل مسافر و کالا در استان بوده‌ایم.

* کاهش 35 درصدی صادرات و ترانزیت به سایر کشور ها از گلستان

در ادامه نیز، "قره باش" نماینده انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل استان با بیان این مطلب که حمل و نقل با رشد و توسعه اقتصادی کشور مرتبط است، گفت: متاسفانه امسال در صادرات و ترانزیت به دیگر کشورها شاهد 35 درصد کاهش هستیم که باید کارشناسانه بررسی شود.

* مسئولین هوای جیب راهداران را داشته باشند

"محمدرضا مقصودلو" از پیشکسوتان مجموعه راه‌داران استان گلستان از دیگر سخنرانان حاضر این مراسم در گرگان بود و در این مراسم از مسئولین خواست که هوای جیب راهدار را داشته باشند.

با بیان این خواسته پیشکشوت راهداری، حضار حاضر در سالن برای گفته این پیشکسوت راهداری، موجی از تشویق را روانه خواسته او کردند و از مطالبه او تقدیر کردند.

گفتنی است در این مراسم، "آذری"، مدیر کل فرودگاه‌های استان، "مبارک‌قدم" مدیر کل راه و شهرسازی گلستان،"قوانلو" مدیر کل صنعت و معدن استان،"جمال‌لیوانی" مدیرعامل شرکت گاز گلستان، "مقدم" مدیرکل مدیریت بحران گلستان، "داداشی" مدیرکل هواشناسی استان،"نیک نیا" مدیرکل تامین اجتماعی گلستان و...  از جمله حاضران در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل و راهداری استان گلستان بودند.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار