شهردار کلاله در واکنش به انتشار یک خبر:

شهردار کلاله گفت: مکان فعلی بازار هفتگی شهرستان کلاله موقت است و مکان جدید آن در حال آماده سازی می باشد و تنها آسفالت آن باقی مانده است

مکان فعلی بازار هفتگی موقت است/ مکان جدید در حال آمادسازی می‎باشد

به گزارش گلستان24 به نقل از کلاله خبر، یکی از سایت های استانی با انتشار مطلبی با عنوان"امرار و معاش در یکشنبه بازار کلاله با چاشنی گل و لای!!! +عکس" با انجام مصاحبه مردمی نارضایتی مردم از مکان فعلی بازار هفتگی شهرستان کلاله را نشان داد.

bazarhaftegi 1

bazarhaftegi 2

رسول بامری شهردار کلاله در واکنش به انتشار این خبر در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه مکان فعلی بازار هفتگی باعث بروز مشکلات ترافیکی و نامطلوب نشان دادن منظره‌ی وردی شهر می شود، شهرداری و شورای شهر کلاله تصمیم به تغییر مکان این بازار گرفت و در این راستا مکان جدیدی را از فلکه کوثر تا خیابان اسحاق فولادی چهل پنج متری شهرک امام علی (ع)پیش بینی واقدام به آماده سازی نموده است.

وی افزود: تاکنون مراحل زیر سازی آن با بیش از دو هزار کامیون گراویل و بئس به پایان رسیده است و به دلیل نامناسب بودن وضعیت جوی ادامه این پروژه به سال بعد موکول شد.

بامری یادآور شد: مکان فعلی بازار هفتگی دو منظوره است که هم 45 متری از طرف میدان الغدیر و هم مکان موقت بازار هفتگی محسوب می شود.

شهردار کلاله مزیت های مکان جدید بازار هفتگی را برشمرد و گفت: مکان جدید هفته بازار کلاله چند برابر مکان فعلی ظرفیت دارد و چندین ورودی و خروجی هم جهت تسهیل بار ترافیکی در مکانی بسیار کم تردد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار