«فاضل» کرسی ریاست عوم پزشکی را از «ریاحی» گرفت

اقدامات ریاحی در طول دوره مدیریتش هر چه که بود مقام وزارت تصمیم به تغییر وی گرفت حال باید منتظر ماند و دید فرمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دست فاضل چگونه می چرخد.

پس لرزه های یک تغییر/ از استعفای بابایان تا اقامت ریاحی در آلمان!!

به گزارش گلستان24، زمزمه تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان مدتها بود که در استان شنیده می شد، درست در تازه ترین نشست خبری این دانشگاه به مناسبت سفر وزیر بهداشت به استان ترتیب داده شده بود عده ای از خبرنگاران طی سوالی صریح از تقی ریاحی پرسیدند که آیا این سفر به منظور تودیع شما و معارفه رئیس جدید است که ریاحی لبخندی زد و گفت که به حاشیه نمی پردازد و چنین موضوعی نیز در کار نیست.

پس لرزه های یک تغییر

پاسخ عموزاد مهدیرجه، معاون ریاحی قاطع تر بود که گفت: ریاحی هیچ جایی نمی رود و بر این منصب همچنان باقی است.

آن جلسه با این پاسخ ها به پایان رسید اما زمزمه تغییر پایان نداشت، عده ای از کارکنان شبکه بهداشت و درمان استان حتی از اقدام تقی ریاحی برای اقامت دائم گرفتن در آلمان خبر می دادند و می گفتند رفتن وی حتمی است.

روز گذشته بود که وزیر بهداشت نیامده حکم تغییر ریاحی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان و نشستن «عبدالرضا فاضل» بر این مسند، شبکه های اجتماعی را پر کرد.

در برخی شبکه ها نیز خبر استعفای محمدرضا بابایان، مدیر روابط عمومی دانشگاه و مشاور ریاحی منتشر شد  و عده ای رفتن ریاحی را فصل خداحافظی این مهندس مرتع داری(بابایان) از دانشگاه عوم پزشکی می دانستند.

برخی خبرها نیز حاکی از تغییر رئیس شبکه بهداشت علی آبادکتول در این تغییر اساسی دارد، گویا ریاحی پیش از اینکه خداحافظی کند آخرین اقدامات مدیریتی خود را در قالب تغییر انجام داده است.

اقدامات ریاحی در طول دوره مدیریتش هر چه که بود مقام وزارت تصمیم به تغییر وی گرفت حال باید منتظر ماند و دید فرمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دست فاضل چگونه می چرخد.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار