سردار یکتا در آزادشهر:

جانباز و سردار جبهه‎های هشت سال دفاع مقدس با اشاره به استیصال و درماندگی دشمن در برابر پیروزی‌های جبهه اسلام گفت: اردوگاه دشمن بهم ریخته و از هم پاشیده است.

اردوگاه دشمن بهم ریخته است/ اتفاقات اخیر دنیای اسلام دهه فجر تمدن نوین اسلامی است

به گزارش گلستان24، سردار حسین یکتا امشب در مراسم تکریم خادمان اربعین حسینی و مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سید فاضل دهنوی فرماندار سابق شهرستان آزادشهر، با اشاره به اینکه آنچه امام راحل درباره آینده منطقه پیش‌بینی کرده بود در حال محقق شدن است، اظهار کرد: به همه شما جوانان می‌گویم که اندکی صبر کنید که سحر و پیروزی نهایی برای مستضعفان و محرومان دنیا نزدیک است.

وی با بیان اینکه این روزها با دیدن اتفاقات منطقه عنایت ویژه الهی را به طور خاص و واضح لمس می‌کنیم، افزود: امروز تمام قلوب دنیا متوجه و متمرکز به کربلا و اربعین حسینی شده است و نقش‌آفرینی امت بزرگ اسلامی را به محوریت ملت شریف ایران اسلامی به تماشا نشسته‌اند و منتظر تحول بنیادین در حوادث عالم هستند.

جانباز و فرمانده جبهه‌های جنگ تحمیلی با تاکید بر اینکه به حوادث دنیا باید از نگاهی کلان نگریست، خاطرنشان کرد: اگر بر روی دکل انقلاب اسلامی بنشینیم و اوضاع جبهه و خاکریزهای خودی و دشمن را بنگریم خواهیم دید که اوضاع جبهه‌ها متفاوت از آن چیزی است که رسانه‌های غربی منعکس می کنند و جبهه‌ها عرصه فرار و هزیمت دشمن و اقتدار و نصرت یاران جبهه حق است.

یکتا با اشاره به اینکه با رخ دادن حوادث اخیر در منطقه به ویژه در یمن و شامات اردوگاه دشمن به کلی بهم ریخته و از هم پاشیده شده است، گفت: دشمن در حالت استیصال و واماندگی تلاش می‌کند تا خود را قبراق و آماده نشان داده و این‌گونه وانمود کند که با خونسردی در حال تدارک ادامه مقابله با انقلاب اسلامی است اما هم آنان می‌دانند و هم رصدگران مسائل بین المللی اذعان می‌کنند که عرصه برای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران بسیار تنگ شده است.

وی با بیان اینکه امروز هیچ یاد و اثری از صدام و شرارت‌های او نیست و این در حالی است که برکات و نعمات وجودی شهدای ما همچنان در جامعه جاری و ساری است، اضافه کرد: شامات و عراق که سرپل و مناطق کلیدی تقابل اسلام و استکبار است امروز صحنه‌های پیروزی فرزندان رشید مسلمان را به خود می‌بیند و نوید پیروزی نهایی را می‌دهد.

جانباز و فرمانده جبهه‌های جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران را هر روز بیش از روز گذشته نظرکرده و مورد عنایت الهی دانست و ادامه داد: اتفاقات اخیر دنیای اسلام را باید به حق، دهه فجر تمدن نوین اسلامی نامید که این دهه فجر و پیروزی بدون تردید به نتایجی درخشان و پرفروغ منتهی خواهد شد.

یکتا با اشاره به اینکه دشمن از اتفاقات منطقه ما به شدت عصبانی و ناراحت است، تصریح کرد: امروز بسیجیان ایران اسلامی در کنار رزمندگان تیپ فاطمیون افغانستان، حزب الله لبنان، تیپ زینبیون پاکستان، حشدالشعبی عراق و علویون سوریه دوشادوش هم مشغول جهاد و مبارزه علیه دشمنان اسلام هستند و هر روز ضربات سختی را بر پیکره دشمن وارد می‌کنند.

وی با اشاره به رحلت فرماندار سابق آزادشهر در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا در ایام اربعین حسینی امسال، تاکید کرد: سید فاضل دهنوی سکته نکرد زیرا سکته به معنای توقف و ایستایی است و زائری که به سمت ارباب دو عالم حضرت اباعبدالله(ع) حرکت می‌کرده است در عین پویایی و تحرک بوده است که حرکت تاریخ به سمت فرجام نهایی و پیروزی مستضعفان را تقویت کرده است.

جانباز و فرمانده جبهه های جنگ تحمیلی با تاکید بر اینکه دهنوی در نجف پرواز کرد و در کنار مضجع مولای متقیان در وادی السلام سکنی گزید، افزود: در این ایام که کربلا و اربعین خط مقدم ذهنی جبهه تقابل اسلام و کفر بوده است بدون تردید جان دادن در این خط مقدم یک توفیق الهی و آسمانی است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های آزادشهر و گنبدکاووس، مسوولان فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر برگزار شد از خدمات جمعی از خادمان کاروان‌های اربعین حسینی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار