مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان طی حکمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل را منصوب کرد .

مجید رحمانی خلیلی ، سرپرست معاونت برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری میراث فرهنگی گلستان شد

به گزارش گلستان24، ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان طی حکمی مجید رحمانی خلیلی را به سمت معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل منصوب کرد .

مجید رحمانی خلیلی

در این حکم امده است :

با توجه به سوابق و تجربیات مفید جنابعالی را عنوان معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان منصوب می کنم . 

گفتنی است مهندس مجید رحمانی خلیلی سوابق و تجربیات زیادی در حوزه سرمایه گذاری داشته و تمامی دوران کاری 20 ساله خود را در سمتهایی از قبیل کارشناس طرحها و تسهیلات، کارشناس مسول سرمایه گذاری، رئیس گروه سرمایه گذاری وتامین منابع، جانشین معاون برنامه ریزی وسرمایه گذاری پشت سر گذاشته است . 

بنظر می رسد این انتصاب از این جهت که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیاز به جذب اعتبار و سرمایه جهت پیشبرد طرح ها و پروژه های گردشگری داشته، اهمیت دارد .

همچنین مباحث مربوط به گردشگری یکی از محورهای مورد توجه دولت تدبیر و امید جهت اشتغالزایی و تامین درامد بوده و در این راستا طرح گردشگری اشوراده یکی از پروژه های مهم استانی و ملی است که سرنوشت ان همچنان منتظر مدیران و متولیان امر می باشد .

گفتنی است مجید رحمانی خلیلی جانشین معاون سابق سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره کل بوده که اخیرا به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان انتخاب شده است .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار