رحمان فرمانی به عنوان سرپرست جدید معاونت گردشگری استان گلستان منصوب شد.

فرمانی سرپرست جدید معاونت گردشگری میراث فرهنگی گلستان شد

 طی مراسمی رحمان فرمانی به عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل معرفی و از زحمات احمد تجری سرپرست پیشین این معاونت تقدیر شد.

به گزارش گلستان24، در حکم انتصاب وی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان آمده است: ضمن آرزوی توفیق روز افزون نظر به سوابق وتجارب ارزنده تان بدینوسیله جنابعالی را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل منصوب می نمایم. امید است با اتکال به خداوند سبحان و هماهنگی لازم با اینجانب با توجه به شرح وظایف تعیین شده و برنامه ریزی مناسب، ضمن حرکت در راستای اهداف عالیه سازمان با شناسایی ظرفیتهای موجود نسبت به ارتقاء صنعت گردشگری استان گلستان همت گمارده و درمسئولیت مربوطه به نحو احسن انجام وظیفه نمایید.

سرپرست جدید معاونت گردشگری میراث فرهنگی گلستان

گفتنی است، رحمان فرمانی کارشناس ارشد برنامه ریزی گردشگری است و مشاور اجرایی گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، مدیر مهمانسراهای جهانگردی شاهرود و دامغان و فعالیت در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی تهران را درسابقه فعالیتی خود دارد.

همچنین وی مدرس رشته مدیریت جهانگردی در دانشگاه ملی سمنان و پیام نور می باشد و دارای گواهینامه دوره تعالی سازمانی براساس مدل  EFQMاروپا می باشد.

لازم به ذکر است احمد تجری نیز که سابقه فعالیت چندین ساله در معاونت گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل دارد، به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار