رحمانی خلیلی خبر داد:

رئیس کارگروه سرمایه گذاری و تأمین منابع میراث فرهنگی،گردشگری گلستان از تخصیص 67 میلیارد تومان برای تکمیل هتل ها و مراکز اقامتی خبرداد و گفت: 15 هتل تا پایان سال 95 بهره برداری می شوند.

ساخت دو هتل 5 ستاره پارتیا و هاوش در گلستان / تخصیص 67 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت هتل ها و مراکز اقامتی نیمه کاره استان

 به گزارش گلستان24، مجید رحمانی خلیلی رئیس کارگروه سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : بنده به عنوان مدیری که 20 سال در میراث فرهنگی کار می کند و تقریبا هفت سالی نیز که مدیر بوده ام ، می دانم که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اعتبار و بودجه کارساز است .

رحمانی خلیلی افزود: سال 94 از نظر اقتصادی و بودجه سال بسیار بدی بود ولی در حوزه عملکرد و جذب اعتبارات و تسهیلات در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان به اندازه 10 سال گذشته جذب اعتبار داشتیم و این یک موفقیت بزرگ بود.

وی با اشاره به اینکه برخی اعتبارات دریافتی بلاعوض بوده تصریح کرد:  از سال 85 تا 93 ، دو میلیارد و 256 میلیون تومان از اعتبارات جذب شد اما در سال 94 به تنهایی یک میلیارد و 250 میلیون تومان منابع ما رشد داشته است .

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: این جذب منابع در حالیست که ما این اعتبار را از منابع متمرکز کشوری اخذ کردیم و ریالی از سال 89 تا سال 93 از صندوق توسعه ملی دریافتی نداشتیم اما در سال 94 توانستیم 20 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی اعبتار بگیریم .

رحمانی خلیلی اضافه کرد: ساخت هتل پارتیا 6 سال متوقف بود اما بعد از اینکه در سال گذشته تامین منابع شد فاز اول آن تا پایان امسال و فاز دوم آن تا پایان سال 96 به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین از تخصیص 67 میلیارد تومان برای ساخت و اتمام پروژه های نیمه کاره ساخت هتلها و مراکز اقامتی استان گلستان خبر داد و گفت : 15 هتل و مجموعه گردشگری تا پایان سال 95 بهره برداری می شوند که دو هتل 5 ستاره پارتیا در گرگان و هاوش در گنبد این روزها با سرعت بیشتری کار آنها دنبال می شود.

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار