حاشیه های تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان :

کف های مرتب و بلند حضار در تشویق سمنانی و فاضل نشان می داد که این تغییر در این برهه از زمان باید اجرا می شد .

از کف های مرتب برای سمنانی و فاضل تا مدیری که گفت خروس جلسه منم

به گزارش گلستان24، مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان صبح امروز یکشنبه 5 دیماه برگزار شد.

** این مراسم در دانشگاه علوم پزشکی فلسفی سر خط شصت کلاته گرگان برگزار شد .

** مکانی که برای مراسم تودیع و معارفه اختصاص یافته بود بسیار کوچک بود و تعداد زیادی از افرادی که به این مراسم دعوت شده بودند بصورت ایستاده در داخل سالن اصلی و سالن جنبی نظاره گر ماجرا بودند .

AWT IMAGE

** مراسم با 40 دقیقه تاخیر با قرائت قران و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد .

** مجری مراسم کردمصطفی از هنرمندان بندرگزی و خوش صدای مرکز صدا و سیمای گلستان بود .

** تقی ریاحی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان به عنوان نخستین سخنران این مراسم پشت تریبون رفت و گفت : بعد از چهار سال امروز دیگر نگران مراوه تپه ، کرند و نوکنده ، گمیشان و کلاله و .. نیستیم چون توسعه بیمارستانی را در تمام این نقاط گسترش دادیم.

** ریاحی گفت : نه من و نه همسرم که فوق تخصص دارد هیچکدام حقوق نجومی نگرفتیم .

** بعد از سخنان ریاحی جمعیت به افتخار او کف زدند .

** بعد از ریاحی اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آباد کتول پشت جایگاه رفت و خطاب به ریاحی گفت : مجلس جدید نیز با قوت بیشتر و با فهم بهتر به طرح تحول سلامت کمک خواهد کرد .

** قره خانی در بخشی از صحبتهای خود از رسانه ملی به دلیل انعکاس برخی صحنه های تنش زا در خصوص درمان و بهداشت انتقاد کرد.

** بعد از قره خانی رامین نورقلی پور دبیر مجمع نمایندگان گلستان پشت تریبون رفت . به دلیل قد بلند نورقلی پور میکروفون را چند بار جابجا کردند . 

** بعد از سخنان نورقلی پور کلیپی از اقدامات چند سال اخیر دانشگاه پخش شد .

AWT IMAGE

**یکی از کلیپ ها مربوط به معرفی روئسای سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان بود . زمانی که مجری برنامه نام دکتر سمنانی را برد کف زدن حضار کمی محکمتر و بلندتر از تشویق سایرین بود.

** بعد از پخش کلیپ ، موهبتی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت پشت تریبون رفت و گویا از این همه سخنرانی ناراحت شده بود .

** او ناراحتی خود را در قالب طنزی بیان کرد و گفت در یزد علما هر کدام 10 دقیقه پای منبر می رفتند و به یکی از علما ساعت 2 شب وقت رسید . او گفت که آیا بعد از من هم کسی مانده که گفتند بله خروس . جمعیت خندیدند و موهبتی گفت الان خروس مجلس منم .

** موهبتی کار پزشکی را جدای از شرکتهای نفت و گاز و آب و ... بر شمرد و از برخی انعکاس ها در رسانه ها در خصوص وضعیت بهداشت و درمان گلایه کرد .

** موهبتی اظهار کرد : شاید آقای ریاحی راضی به گفتن این مسئله نباشد اما بنده می گویم که ما از وجود این مدیر باتجربه قرار است که در وزارتخانه استفاده کنیم .

** بعد از سخنان موهبتی نوبت اهدا هدیه به دکتر ریاحی فرا رسید که با قرائت لوح تقدیر وزیر بهداشت ، این لوح به همراه سکه تقدیم دکتر تقی ریاحی شد .

** همچنین متن لوح انتصاب دکتر عبدالرضا فاضل ریییس جدید دانشگاه نیز قرائت شد و توسط معاون وزیر بهداشت به او اعطا شد .

** در ادامه عبدالرضا فاضل رئیس جدید دانشگاه پشت تریبون رفت و در بخشی از سخنان خود وقتی که گفت با احترام به دیگران کارم را شروع می کنم با کف ممتد حاضرین مواجه شد .

** فاضل ادامه داد : تمرین کنیم به کسانی که به ما احترام نمی گذارند احترام بگذاریم و با این کار یک جهش فکری ایجاد کنیم که جمعیت دوباره کف زدند .

** همچنین دکتر فاضل در بین صحبتهای خود چندین بار از دکتر سمنانی به نیکی یاد کرد که این نشان می دهد علاقه دو طرفه ای بین این دو وجود دارد .

** در انتهای مراسم حضرت آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری برای جمعیت دعا کردند و حاضرین نیز الهی آمین گفتند .

** در این مراسم نورقلی پور ، قره خانی و تربتی نژاد سه نماینده از 7 نماینده مجلس حضور داشتند .

AWT IMAGE

** علی یزدانی پیمانکار غذا دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در صف مهمانان ویزه مراسم دیده می شد .

** جمعیت حاضر در سالن مسئولان دانشگاه را به خاطر انتخاب این سالن کوچک برای این مراسم بزرگ به باد انتقاد گرفتند .

**حسن صادقلو استاندار گلستان علیرغم اینکه بنری برای خیر مقدم او نصب شده بود به این مراسم نیامد و علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان که از او به عنوان یکی از حامیان جدی ریاحی نام برده می شد نیز در جلسه حضور نیافت .

** تنها نماینده استانداری گلستان محمود ربیعی معاون منابع انسانی و امرو اقتصادی استانداری بود که او نیز در اواخر مراسم آمد .

** برخی از مخالفین ریاحی در جبهه اصلاح طلبان نیز در میان جمعیت دیده می شدند .

** عبدالسلام مهیمنی که گفته می شد دندان خود را برای معاونت فرهنگی این دانشگاه تیز کرده در این مراسم حضور داشت .

AWT IMAGE

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار