معاون استاندار گلستان:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به حماسه بزرگ و تاریخی مردم در نهم دی‌ماه 88 گفت: 9 دی تجدید بیعت با سیاست‌ها و رویکردهای انقلاب بود.

9 دی تجدید بیعت با سیاست‌ها و رویکردهای انقلاب بود

به گزارش گلستان24، عبدالقدیر کریمی  در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبدکاووس که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز تاریخی 9 دی ماه، اظهار کرد: نهم دی ماه یکی از روزهای فراموش ناشدنی تاریخ کشور است که برای همیشه در یادها و اذهان مردم باقی خواهد ماند.

عبدالقدیر کریمی

وی با بیان اینکه زیباترین تعبیر برای روز 9 دی که یکی از مناسبت‌های ارزشمند و الهی در ایران اسلامی است تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و انقلاب شکوهمند اسلامی است، افزود: در نهم دی ماه یک بار دیگر مردم عزیز کشورمان با درایت و هوشیاری بی‌نظیر و همیشگی خود به صحنه آمدند و مهر تائیدی بر وفاداری خود نسبت به سیاست‌ها و رویکردهای انقلاب زدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به برگزاری مراسمات متعدد پیرامون بزرگداشت روز 9 دی در شهرستان گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: برنامه محوریِ شهرستان در مسجد قائمیه و در هشتم دی ماه ساعت 18:30 برگزار خواهد شد که برنامه‌ای تحلیلی و با سخنرانی یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری خواهد بود.

کریمی با تاکید بر لزوم حضور پرشور همه اقشار جامعه در این برنامه محوری، اضافه کرد: امیدوارم همه ما مردم و مسوولان با حضور خود در این مراسم بزرگ که برای پاسداشت بصیرت و هوشمندی مردم در 9 دی برگزار می‌شود شرکت کنیم و صحنه‌های پرافتخار و زیبایی را بیافرینیم.

وی تقارن 9 دی و ماه مبارک ربیع الاول را نیز تبریک گفت و تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری باشکوه مراسم 9 دی در گنبدکاووس شادمانی و نشاط مردم عزیزمان مضاعف و چندین برابر شود زیرا بدون تردید یکی از کاربردهای بزرگداشت حماسه‌های ملی ایجاد شور و نشاط و البته انرژی برای کار و تلاش مضاعف برای انقلاب است.

گفتنی است در این نشست علاوه بر قوانلو مدیر کل کتابخانه‌های استان گلستان، حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس و روسای ادارات اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و نمایندگانی از شهرداری گنبدکاووس و اینچه برون، شورای اسلامی شهرهای گنبدکاووس و اینچه‌برون و همچنین مسوولان انجمن‌ها و نهادهای مردمی از جمله انجمن دوستداران کتاب گنبدکاووس حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار