نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان گفت: کشورهای حامی گروهک تروریستی داعش به دنبال تخریب چهره واقعی اسلام در جهانند.

حامیان داعش به دنبال تخریب چهره اسلامند

آیت‌‏الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‏‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان اظهار کرد: محکوم کردن خشونت و ترور وظیفه هر انسان آزاده‌ای است.

به گزارش گلستان 24، وی با اشاره به حمایت برخی کشورها از گروه‎های تروریستی همچون داعش و طالبان و وقایع پیرامونی دفتر نشریه «شارلی ابدو» گفت: این کشورها نمی‎توانند به بهانه محکوم کردن حمله به دفتر نشریه به اهداف کلان خود از طریق راه‌اندازی راهپیمایی‌های سراسری برسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: به جرات می‎توان گفت که هدف اصلی طراحان این حمله تروریستی که با کشتار مردم همراه بود، تخریب چهره واقعی اسلام در جهان به ویژه در کشورهای اروپایی بوده است.

آیت‎الله نورمفیدی تاکید کرد: به دنبال این مسائل، تمامی مسلمانان جهان وظیفه دارند تا با ارائه و تبلیغ چهره اصلی اسلام، مانع از رسیدن حامیان تروریست‎ها به اهداف شوم خود شوند.

وی در بخش دیگری با اشاره به 26 دی ماه که مصادف با سالروز فرار شاه معدوم از کشور است، افزود: خاندان پهلوی نماد بارز سرسپردگی و وابستگی به دنیای غرب در طول دوران سلطنت خود بودند.با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری شد و ایران اسلامی به این خودکامگی‎ها پایان داد. اساس انقلاب اسلامی مردم‎سالاری دینی و اعتقاد متقابل مردم و مسئولان به هم‌ دیگر است.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‎ها متذکر شد: انسان در عصر حاضر در یک سردرگمی بسر می‎برد چون بسیاری از انسان‎ها زندگی خود را معطوف مادیات دنیا کرده‎اند. بر اساس آیات قرآن کریم این نوع وابستگی‎ها همچون خانه عنکبوت است.تکیه‌گاهی برای انسان مورد اطمینان و پذیرش است که پشتوانه الهی داشته باشد.

وی در پایان ابراز کرد: آموزه‎های دینی محکم‎ترین و بهترین راه برای رسیدن به آرامش، سعادت و عاقبت‎بخیری است./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار