تروریستی که دخترش را برای اجرای عملیات انتحاری فرستاده بود، به دست افراد مسلح ناشناس در سوریه به هلاکت رسید.

هلاکت تروریست سنگدلی که کودکش را به کام مرگ فرستاد+ تصاویر
به گزارش گلستان24 ،به نقل از رای الیوم، منابعی به سازمان دیدبان حقوق بشر که وابسته به معارضان سوری است، اعلام کردند: "عبدالرحمن شداد" ملقب به "ابونمر سوری" که چندی پیش دخترانش را برای انجام عملیات انتحاری به دمشق فرستاده بود، به دست جبهه النصره به هلاکت رسید.
 
ابونمر سوری
 
وی دو دخترش را به کمربند انفجاری تجهیز کرد و یکی از آنها را که 9 ساله بود را برای اجرای عملیات انتحاری به مرکز پلیس در محله میدان در دمشق فرستاد.
 
بر اساس گزارش دیدبان حقوق بشر، ابونمر سوری که از سوی مسلحان ناشناسی مورد هدف قرار گرفته بود، از شدت جراحت به هلاکت رسید و جسد وی در محله تشرین در اطراف دمشق کشف شده است.
 
بنابر گفته معارضان سوری، به احتمال زیاد تروریست های جبهه النصره وی را به هلاکت رسانده باشند.
 
در  گزارشی که دیدبان حقوق بشر منتشر کرده است، ابونمر سوری از ساکنان محله ای واقع در اطراف دمشق بوده است که ابتدا به جبهه النصره پیوسته و پس از درگیری های این گروه با تروریست های داعش در غوطه شرقی دمشق، به این گروه پیوسته است. وی پس از طرد شدن تروریست های داعش از غوطه شرقی، به جبهه احرارالشام که در این منطقه هستند پیوست.
 
ابونمر قبل از اینکه از احرارالشام جدا شود مدتی به عنوان سرکرده امنیتی این گروه تروریستی در قابون فعالیت داشته است.
 
نزدیکان این تروریست اعلام کردند ابونمر سوری بسیار کم از اقامتگاه خود خارج می شده است و همیشه خود، همسر و دخترانش کمربند انفجار همراه داشته اند. 
 
 
هلاکت تروریستی که دخترش را به عملیات انتحاری فرستاد
هلاکت تروریستی که دخترش را به عملیات انتحاری فرستاد + تصویر
 
 
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار