جمالی فرماندار کردکوی بازدید فرماندار از موسسه زبان انگلیسی دارالفنون اولین و تنها مرکز تخصصی و معتبر ترجمه در غرب استان گلستان بازدید کرد.

بازدید فرماندار کردکوی از موسسه علمی و آموزشی ،پژوهشی و هنری دارالفنون + تصاویر

به گزارش گلستان24، عصر روز گذشته دوشنبه 6 دی ماه مجتبی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی از موسسه علمی،پژوهشی، هنری و دارالترجمه دارالفنون کردکوی اولین و تنها مرکز تخصصی و معتبر ترجمه در غرب استان گلستان بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی فعالیتهای این موسسه فرهنگی قرار گرفتند.جمالی در سخنان کوتاهی موقعیت شهرستان کردکوی را به لحاظ سابقه و ظرفیتهای بسیار خوب فرهنگی، هنری و ورزشی در مقایسه با سایر شهرستانهای استان کم نظیر دانستند و اظهار امیدواری کردند ، فعالیت های موسسات فرهنگی ازین دست در سطح شهرستان منشا تربیت و آموزش فرزندانی گردد که در رشد و بالندگی آینده شهرستان، استان و حتی کشور نقش بازی کنند.

یاد آور میشود این موسسه در زمینه های زبان انگلیسی، نقاشی، موسیقی که با احترام به ارزش های زبان پارسی، اقدام به برگزاری دوره های شاهنامه خوانی نموده و این دوره ها در دو رده سنی بزرگسال با محوریت پژوهش داستان، زبان و اسطوره، و رده کودکان با هدف حفظ بیت های شاهنامه و تصویرپردازی برگزار می شوند.

این حرکت فرهنگی که در ادامه فعالیت های سال ۸۶،  از مهرماه سال ۹۴ شروع شده، در شهرستان کردکوی در نوع خود بی نظیر بوده و برای اولین بار صورت می گیرد.

بازدید فرماندار کردکوی (1)بازدید فرماندار کردکوی (2)بازدید فرماندار کردکوی (3)بازدید فرماندار کردکوی (4)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار