مهدی رادمهر به عنوان معاون عمرانی و رضا شهرآبادی به عنوان سرپرست بخشدار مرکزی گرگان انتخاب شده اند .

تغییرات جدید در فرمانداری گرگان / رادمهر معاون عمرانی ؛ شهر آبادی سرپرست بخشداری مرکزی

پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان و خداحافظی حیدرعلی احمدی و انتصاب یحیی خاکی در تاریخ 21 دی ماه دیدارهای گروه مختلفی با فرماندار جدید صورت گرفت که برخی از آنها رسانه ای شد .

به گزارش گلستان 24، در این بین گمانه زنی های زیادی در خصوص تغییرات احتمالی در مجموعه فرمانداری گرگان متاثر از دیدارهای انجام شده مطرح می شد تا اینکه در چند روز اخیر شروع این تغییرات کلید خورده است .

در اولین تغییر " مهدی رادمهر " به عنوان معاون عمرانی فرماندار گرگان منصوب شد .

گفته می شود رادمهر کارشناس مسئول برنامه ریزی اجرایی و کنترل پروِژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ( قزب مرکز ) از 1376 الی 1382 ، کارشناس عمران دفتر فنی استانداری گلستان از بهمن 1382 الی 1384 ، کارشناس عمران فرمانداری گرگان از سال 1385 الی 1389 و رئیس گروه برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری از سال 1389 تا کنون بوده است.

و در دومین تغییر در مجموعه فرمانداری گرگان ، ظهر روز گذشته  " رضا شهر آبادی " به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی منصوب گردید .

در سوابق رضا شهرآبادی بخشداری مرکزی دامغان و همکاری در ستاد مدیریت بحران استان گلستان دیده می شود .

گفتنی است فرمانداری گرگان چند ماهی بود که نه معاون عمرانی داشت و نه بخشدار که سلیمان توشنی علاوه بر معاونت برنامه ریزی ، معاونت عمرانی و بخشداری را به عهده داشته است ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار