موضع گیری صریح نماینده گرگان در برابر نماینده اصلاح طلب مجلس ششم؛

نورمحمد تربتی نژاد، نماینده لیست امید گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در مقابل حرف های توهین آمیز اکبر اعلمی به امام راحل، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، موضع صریحی گرفت.

توهین به امام (ره) صدای «تربتی نژاد» را بالاخره درآورد

به گزارش گلستان24، نظر به پرسش بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مبنی بر اتفاقات پیش آمده در مناظره روز 19آبان ماه در این دانشگاه از نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا، نورمحمد تربتی نژاد، پاسخ نامه  به شرح زیر ارسال شد:

تربتی نژاد

برادر ارجمند جناب آقای شعبانی، مسئول محترم بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان،

با سلام و تشکر از ارسال متن مناظره آقایان اعلمی و مصباحی مقدم در آبانماه ۹۵ در آن دانشگاه و درخواست اعلام نظر پیرامون آن بدینوسیله اعلام می نمایم که:

1- حضرت امام خمینی( ره) با در دست گرفتن رهبری انقلاب، در مدت زمان کوتاه توانست آحاد مردم ایران بویژه جوانان را با فرهنگ متعالی اسلامی آشنا نماید؛ چنانکه این امرسبب تقویت فرهنگ اسلامی اقشار مختلف و ترویج فرهنگ شجاعت، مقاومت، ایثار  و شهادت مخصوصا در جوانان  گردید بطوریکه در سایه این  فرهنگ توانستیم بمدت ۸ سال در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مقاومت نموده و به پیروزی نائل شده وتمامیت ارضی و استقلال کشور را بیمه نماییم. این فرهنگ بالنده اسلامی روز بروز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در حال تقویت و ارتقا در میهن اسلامی می باشد.

2- ضمن اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی کشور ریشه داخلی دارد ولی بخش زیاد آن مربوط به برنامه ریزیهای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران از جمله تحریمهای غیر انسانی بلوک غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار می باشد  که آنشاالله با اجرای  عملی اقتصاد مقاومتی ،ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بتدریج قابل رفع خواهد بود.

3- ما مفتخریم رهبری کشورمان در اختیار شخصیتی است که انقلابیگری خود را در طول دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب  در جریان مبارزات بی امان و شکنجه و تبعید و تحت رهبری حضرت امام(ره) بخوبی به اثبات رساندند.

4- عملکرد هر نهاد و ارگانی از جمله شورای نگهبان در چارچوب قانون اساسی و رهنمودهایی مقام معظم رهبری باید مورد تایید واحترام همگان باشد، در عین حال حرکت‌هایی فرا قانونی و فرا رهبری  به صلاح نظام و میهن اسلامی نمی باشد.

5- بنظر بنده یکی از ابزارهای موثر " امر بمعروف و نهی از منکر" می تواند مطبوعات باشند، که داشتن آزادی در چارچوب قانون تاثیر جدی در جلوگیری از انحرافات اقتصادی، سیاسی،اخلاقی، و اجتماعی مسئولین داشته  وموجب  تحکیم نظام بوده و بهتر است این امر  مورد ملاحظه جدی دست اندرکاران قرار گیرد.

6- لذا با توجه به موارد فوق الاشاره از نظر اینجانب توهین به شخصیت‌ها و ارکان و نهادهای نظام در متن مناظره یا غیر از آن از جانب هر کسی باشد مذموم و محکوم می باشد.

با آرزوی توفیقات الهی- نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار