رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بالاخره نسبت به هتاکی های به امام راحل و آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی توسط اعلمی، نماینده اسبق مجلس، موضع گرفت و آن را محکوم کرد.

رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان سخنان اعلمی را محکوم کرد/ سوء استفاده اعلمی در مراجع قضایی پیگیری می شود

نجفی نژاد ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان طی مصاحبه ای، صحبتهای عنوان شده از سوی آقای اعلمی در مناظره ای که 19 آبان ماه در تالار خلیج فارس برگزار شد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گلستان24، وی در خصوص برگزاری این مناظره گفت: هیات نظارت بر تشکلهای اسلامی براساس درخواست انجمن اسلامی دانشجویان درباره برگزاری مناظره با موضوع فساد و ریشه های آن در کشور با حضور آقایان حجت الاسلام مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وسخنگوی جامعه روحانیت مبارز و آقای اعلمی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی موافقت نمود.

نجفی نژاد

دکتر نجفی نژاد در این مصاحبه ضمن محکوم نمودن سخنان اعلمی اذعان کرد: متاسفانه ایشان در صحبتهای خود مطالبی خارج از چارچوب موضوع مناظره بیان کردند، در واقع از نحوه بیان سخنان و پراکنده گویی های ایشان اینگونه استنباط می شود که ایشان از موقعیت ایجاد شده در یک برنامه دانشجویی در دانشگاه معتبری مانند دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نحوی ناشایست سوءاستفاده کردند.

آقای مصباحی مقدم با پاسخ مستدل در همان جلسه اعلمی را محکوم کرد
وی در ادامه افزود: سخنان و یادآوری های حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم و ارائه پاسخهای مستدل و محکم ایشان به شبهات گفته شده از سوی آقای اعلمی ، تاثیرگزار بود به نحوی که در همان جلسه سخنان آقای اعلمی محکوم شد.
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اعلام این مطلب که هیأت نظارت بر تشکلهای دانشگاه در اولین فرصت تشکیل جلسه داد و مطالب ایراد شده از سوی آقای اعلمی را محکوم نمود، تصریح کرد: موضوع رسیدگی به سخنان گفته شده، در این مناظره از سوی مراجع قانونی و ذیصلاح در حال پیگیری است.
وی با اشاره به متناقض گویی و غیرمنطقی بودن سخنان مهران اعلمی گفت: رهبری حضرت امام خمینی(ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تلاش های مقام معظم رهبری، شهدا و مردم در ادامه راه این انقلاب بر کسی پوشیده نیست و اگر مشکلاتی در جامعه وجود دارد ناشی از بی خردی و بی تدبیری هاست. همه ما مدیون خون شهدا هستیم و تداوم انقلاب ناشی از حرمت خون آنان است.
وی خاطر نشان کرد: مردم بارها نشان داده اند در هیچ شرایطی از آرمانهای انقلاب اسلامی فاصله نخواهند گرفت و راه استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(ره) را با صلابت و استوار ادامه خواهند داد.
دکتر نجفی نژاد اظهار کرد: در شرایط کنونی، همه مردم علی الخصوص قشر دانشگاهی پیرو منویات مقام معظم رهبری هستند و با تمام قوا و ظرفیت در زمینه جهاد علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت خواهند داشت.
وی در پایان گفت: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان وظیفه خود می داند در راستای قوانین موجود، شرایط پرورش جوانان این مرز وبوم را در قالب برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی و اجتماعی و سیاسی فراهم آورد تا زمینه ساز حضور این عزیزان در جامعه آینده باشیم.

منبع: کانال تلگرامی استان ما گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار