یادداشت حجت الاسلام سیدعلی طاهری در حمایت از روحانی انقلابی گلستانی؛

دکتر طاهری با صدور بیانیه ای ضمن ارزشمند خواندن مواضع حجت الاسلام احمدی از اظهارات وی پیرامون دکتر مطهری قدردانی کرد !

مطهری را در مواضع سیاسی "بی بصیرت" می دانستم/کسی که پاسخ منطقی داشته باشد، فحاشی و هتاکی نمی کند.

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و  عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با صدور بیانیه ای ضمن ارزشمند خواندن مواضع حجت الاسلام احمدی از اظهارات وی پیرامون دکتر مطهری قدردانی کرده و طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت :

چند روزی است که از مکاتبه ی برادر ولایی و انقلابی مان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی خطاب به دکتر مطهری می گذرد و پاسخ دکتر مطهری هم نشاندهنده ی آنست که جواب منطقی در قبال استدلال ایشان ندارند، کسی که پاسخ منطقی داشته باشد، فحاشی و هتاکی نمی کند.

گمان بنده اینست که برخی از طرفداران دکتر مطهری در جریان اخیر، اهانت ایشان به ساحت قدسی حضرت رضا علیه الصلاة والسلام را نشنیده اند، چرا که اگر می شنیدند و متوجه اهانت ایشان می شدند، شاید حمایت نمی کردند، گرچه بسیاری از طرفداران ایشان در سال های اخیر، در توهین به مقدسات، از ایشان سبقت گرفته اند.

ای کاش آقای مطهری بعد از اهانت به حضرت که در قالب مزاح مطرح شد، عذرخواهی می کردند تا جایی برای تبرئه شدن خود باقی می گذاشتند ولی نه تنها اظهار پشیمانی نکرده‌اند بلکه در پاسخ دکتر احمدی، به نوعی از توهین خود دفاع کرده اند و امام راحل(ره) را هم هم عقیده ی با خود پنداشته اند!!

بنده که دو دوره در مجلس با دکتر مطهری همکار بوده ام، تا الآن ایشان را در مواضع سیاسی، "بی بصیرت" می دانستم و در مقابل، در مسائل شرعی ایشان را یک مدافع می شناختم ولی متاسفانه در جریان اخیر معلوم شد که "ایشان، شاید برای حفظ جایگاه اخیرشان در جریان اصلاح طلب، حاضرند دست از اعتقادات دینی خود هم بردارند."

آقای مطهری که در سخنان خود، امام رضا علیه السلام را موافق کنسرت دانسته اند، برای توجیه خبط و خطای خود، در پاسخ به دکتر احمدی، احتمال شرکت امام در جلسه ی شنیدن شعر حافظ را مطرح کرده اند، این در حالیست که فضای کنسرت با فضای یک جلسه ی شعر، زمین تا آسمان متفاوت است.

اما عده ای در استان ما به این بهانه، هرچه خود لایق آن بودند، نثار شخصیتی فرهیخته و انقلابی کردند که باید دلیل آن را ، ترس و واهمه ی آنان از تداوم چنین مواضع انقلابی در استان دانست.

باید به این آقایان عرض کنیم که جریان انقلابی استان، در چنین مسیری، به تعبیر قرآن کریم، مصداق ( لایخافونَ لومَة لائم) هستند و دست از دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلابی و ولایی برنخواهند داشت.

در پایان لازم می دانم از مواضع ارزشمند برادرم حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی، به ویژه موضع اخیر ایشان، قدردانی کنم. من الله التوفیق و علیه التکلان.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار