در گزارش زیر به اتفاق هایی که در مدت اخیر رخ داد و باعث دوری عروسک محبوب "جناب خان" از مردم ایران شد، می پردازیم.

سرنوشت مبهم "جناب خان" برای بازگشت به خندوانه

به گزارش گلستان24 به نقل از فصل چهارم برنامه "خندوانه" در حالی روی آنتن شبکه نسیم رفت که عروسک محبوب "جناب خان" قربانی کشمکش ها شد و نتوانست در آغازین برنامه های سری جدید "خندوانه" میهمان مخاطبان تلویزیون باشد.

 
در قسمت های ابتدایی فصل چهارم برنامه "خندوانه" رامبد جوان در یک برنامه به همراه محمد بحرانی صداپیشه "جناب خان" اعلام کرد که این عروسک دیگر به "خندوانه" باز نمی گردد.

 

 
همچنین بر اساس صحبت هایی که پیش تر بیان شد، این بود که احتمال اضافه شدن چند عروسک جدید در غیاب "جناب خان" به برنامه "خندوانه " وجود دارد اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.
 
نبودن "جناب خان" در برنامه "خندوانه" در حالی ادامه پیدا کرده که از سویی دیگر سعید سالارزهی مالک این عروسک اعلام کرده که حضور "جناب خان" در فصل چهارم "خندوانه" چندان هم دور از انتظار به نظر نمی رسد.

 

 
بنا بر آنچه پیش تر اعلام شد، سالارزهی اعلام کرده بود که قرار نبود حضور "جناب خان" در "خندوانه" به امری رایج تبدیل شود چرا که در این باره صحبتی صورت نگرفته  بود و در عین حال هیچ مبلغی هم از سوی برنامه به مالک عروسک پرداخت نشده بود.
 
مالک عروسک محبوب "جناب خان" معتقد است ساخت نخستین فیلم سینمایی این عروسک برایش اهمیت بسیاری دارد چرا که میزان استقبال از این اثر، ماندگاری "جناب خان" را در ادامه روند فعالیت های خود مشخص می کند.
 
برنامه "خندوانه" در فصل چهارم تلاش کرده از میهمانان جذابی همچون پرویز پورحسینی و امید حاجیلی برای حضور در برنامه دعوت کند اما موضوع مهم این است که جای خالی "جناب خان" به وضوح در برنامه احساس می شود.
 
یکی از ویژگی های مثبتی که باعث همراهی بخش وسیعی از مردم با "جناب خان" شد، این بود  که این عروسک برخلاف تعداد زیادی از عروسک های دیگر که برای سرگرم کردن کودکان ساخته می شوند، با برخورداری از یکسری ویژگی های بزرگسالی در عین حفظ کردن پاکی دوران کودکی توانست برای مخاطبان تلویزیون روز به روز جذاب تر شود.

 

به گزارش میزان به طور یقین ایده های محمد بحرانی صدا پیشه "جناب خان" و همچنین توجه به منطقه های مختلف ایران و خواندن آواز های محلی و تاثیر این فعالیت در معرفی هرچه بیشتر یک استان، از دیگر خصوصیت هایی بود که باعث تمایز "جناب خان" با دیگر عروسک ها شد.

 

با توجه به همه اتفاق هایی که در این مدت برای "جناب خان" رخ داد، باید دید آیا این عروسک دوست داشتنی باز هم میهمان مخاطبان تلویزیون می شود یا علاقمندانش برای دیدار او باید مدت طولانی صبر کنند و سپس بلیت سینما خریداری کنند که بتوانند "جناب خان" را باز هم ببینند؟!
 
انتهای پیام/

منبع: میزان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار