طی توافق شفاهی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و بسیج رسانه استان گلستان ، این دو نهاد در آینده در خصوص آسیب های اجتماعی همکاری می کنند .

همکاری بسیج رسانه و معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان در خصوص آسیب های اجتماعی

نشست اعضای شورای بسیج رسانه استان گلستان و معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان صبح امروز یکشنبه 12 دیماه در دفتر معاونت برگزار شد.

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ضمن ارج نهادن به جایگاه بسیج ، از بسیج رسانه خواست تا در مسائل مهم استان و آسیب های اجتماعی با رویکرد مشاوره و جلوگیری از تبدیل شدن آسیب ها به بحران همکاری کنند .

عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان نیز در این جلسه با مهم خواندن جایگاه بسیج گفت : هر جا خطر باشد این بسیج است که می تواند به عنوان نققطه اتکا ملت و نظام عمل کند .

چراغعلی گفت : در آینده نزدیک در دفتر بسیج رسانه و یا دفتر خود بنده نشستهایی با اعضای بسیج رسانه در خصوص آسیب های اجتماعی و راهکار برخورد با آنها به گفت و گو خواهیم نشست .

مسئول بسیج رسانه استان گلستان نیز ضمن اعلام آمادگی در خصوص ارائه هر نوع کمک و پوشش رسانه ای در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی استان و بررسی معضلات اجتماعی توسط رسانه های استان اعلام امادگی کرد .

علی محمد جعفری در پایان با تاکید بر اینکه این نشستها بایستی تاکنون انجام می شد اذعان کرد : همه دولتها متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر دولتی موفق نشود می گویند نظام ناکارآمد است لذا دو طرف باید برای اعتلای نظام تلاش کنند .

جعفری افزود : بسیج رسانه فراجناحی است و شاخص آن نیز منویات مقام معظم رهبری است و در این چارچوب همه رسانه های داخل نظام را تحت پوشش خود دارد.

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار