اشد مجازات را برای سران فتنه خواستاریم

سازمان بسیج رسانه استان گلستان به مناسبت یوم ا.. 9 دی بیانیه ای صادر کرد .

بیانیه سازمان بسیج رسانه گلستان به مناسبت یوم ا... 9دی

در این بیانیه آمده است :

باسمه تعالی

ان تنصر ا... ینصرکم و یثبت اقدامکم

به گزارش گلستان24، مشیت الهی بر آن است زمانی که بندگان او با یک اراده قوی بخواهند دین خدا را یاری کنند خداوند هم قدمهایشان را استوار می‌سازد

9 دی تجلی اراده مردم به پا خواسته‌ای است که در برابر تمامیت خواهان و ایادی شیطان بزرگ و عروسک‌های بازی‌خورده غرب بپا خواستند.

یوم ا... 9دی

9 دی برآیندی از تجربه بیش از یکصد سال قیام‌های خونین این ملت خداجو است که با کوله‌باری از حوادث تلخ و شیرین، قیام‌های کوچک و بزرگی؛ فتوای میرزا رضا شیرازی ، قیام میرزا کوچک‌خان جنگلی، قیام مشروطه، سرکوبی نهضت انقلاب در سال 1342 و تحقق پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 و توطئه‌های خائنانه استکبار در واقعه کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، حمله وحشیانه هواپیماهای آمریکایی در طبس، توطئه منافقین کوردل و بنی صدر، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، دفتر نخست وزیری و... را در پرونده خود دارد.

حماسه بزرگ 9 دی در حقیقت هزیمت فتنه 88 و نمایش صحنه اقتدار، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در حساس‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی و کشور است.

9 دی به معنای دفاع راستین از میراث گرانسنگ امام راحل و پاسداری از حریم عاشورایی ولایت و پاسداشت از خون‌های مردان و زنان و جوانان 8 سال دفاع مقدس می‌باشد که با بصیرتی عمیق و اراده‌ای استوار به سان رعد بر «سپاهیان ابلیس، بهائیت و سلطنت طلبان، منافقین کوردل و مرعوبین غرب » یورش بردند و از انقلابشان پاسداری نمودند.

روز 9 دی ملت ایران یک‌بار دیگر به جهانیان اثبات نمود؛ آنجا که پاسداری از دین و انقلاب و اسلام و ولایت مطلقه فقیه باشد همچون سبک بالان عاشق که شهد شهادت نوشیدن سنگهای خود را بر سر اصحاب ابرهه خواهند زد تا درس عبرتی برای زیاده‌خواهان استکبار باشد.

پیام حقیقی 9 دی بیعت مجدد ملت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

اکنون که در مقطع حساس تاریخی انقلاب اسلامی قرار داریم، از سویی دشمنان قسم خورده ، تمام قد در برابر انقلاب ایستاده و سعی در محو نمودن آن در معادلات سیاسی در سطح منطقه و جهان را در مخیله خود می‌پرورانند و از سوی دیگر با شکل‌گیری جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در سطح منطقه تلاش برای در هم کوبیدن آن دارند، ما فرزندان خمینی(ره) و سربازان جان بر کف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بسیج رسانه استان گلستان، ضمن محکوم نمودن جریان فتنه و سران آن، از دستگاه قضایی تقاضا داریم به دلیل مشارکت آنان در اقدام براندازانه نظام ، برخوردی قاطع داشته و اشد مجازات را برای سران فتنه خواستاریم.

و همچنین با حضور خود در یوم ا... نه دی هم صدا با ملت ایران اسلامی به ندای رهبری لبیک گفته و اطاعت از ولی امر مسلمین را بر خود واجب می دانیم.

بسیج رسانه استان گلستان

دی ماه 1395

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار