رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از شناسایی یک واحد متخلف خدمات آسانسوری توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در شهرستان گرگان خبر داد.

شناسایی یک واحد متخلف خدمات آسانسوری در گرگان

به گزارش گلستان24،​ "علی اصغر اصغری" مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص این خبر گفت: بر اساس شکایات واصله ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان مبنی بر تخلفات تعدادی از شرکت های خدمات آسانسور در سطح شهرستان گرگان، بازرسی از این واحدها در دستور کار قرار گرفته و تیمی از بازرسان به این منظور اعزام گردیدند.

وی افزود: چندی پیش و با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر تقلب در نصب قطعات و عدم ارائه خدمات مناسب توسط شرکت های خدماتی آسانسور در مرکز استان ، بررسی این پرونده ها به بازرسان سپرده شد و بازرسی های اولیه از شرکتهای مورد نظر بعمل آمد.

"اصغری" تصریح کرد: در این بازرسی ها تخلف تقلب در نحوه نصب قطعات یک شرکت خدماتی در هنگام اجرا بر اساس نظریه کارشناس رسمی دادگستری احراز شد و  پروند تخلف آن به ارزش  پنجاه  میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

این مقام مسئول در ادامه از تمامی شهروندان خواست تا در هنگام نیاز به شرکت های معتبر و دارای مجوز خدمات آسانسور مراجعه نموده و پس از دریافت هرگونه خدمت، فاکتور خرید دریافت نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص مورد را سریعا از طریق سامانه 124 به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار