برای استخدام نیرو در 12 دستگاه انجام می شود؛

سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی برای استخدام نیروی انسانی در 12 دستگاه اجرایی از روز دوشنبه 28 تیر آغاز و تا روز یکشنبه 3 مرداد ادامه خواهد داشت.

برگزاری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‎های اجرایی گلستان

به گزارش گلستان24، سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی برای استخدام نیروی انسانی در 12 دستگاه اجرایی از روز دوشنبه 28 تیر از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و تا روز یکشنبه 3 مرداد ادامه خواهد داشت.

این دستگاههای اجرایی شامل: سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، سازمان دامپزشکی‌ کشور، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، مرکز ملی رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستری می باشد.

از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون دستگاه‌های فوق‌الذکر دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط آزمون و دستگاههای پذیرنده و همچنین رشته‌ها و شغل محلهای استخدام هر یک از دستگاههای اجرایی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی که از تاریخ 28 تیر(همزمان با شروع ثبت‌نام) برروی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است مراجعه نمایند.

دستگاه های اجرایی که در استان گلستان و از طریق این آزمون اقدام به جذب نیروی انسانی خواهد کرد شامل سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان دامپزشکی‌ و سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی به تعداد 46 نفر می باشد.

جهت دریافت دفترچه راهنمای آزمون، اختصاصی استان گلستان اینجا کلیک نمایید.

 انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار